Güncel Gönderiler: Yüksek Lisans
Toplam kayıt 377, listelenen: 161-180
-
Students' response to the use of multimedia and drama in literature classes
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Bu çalışmanın amacı, edebiyat derslerinde multimedya ve dramanın kullanımını araştırmaktır. Bu çalışmanın diğer bir amacı ise öğrencilerin edebiyat derslerinde multimedya ve dramaya yönelik tepkilerini incelemektir. Bu ... -
Teaching vocabulary to young learners through drama
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Bu çalışma çocuklara İngilizce kelime öğretiminde öğretmene yardım edip etmediğini ve çocukların drama etkinlikleri esnasında eğlenip eğlenmediklerini incelemiştir. Çalışma Mersin'de özel bir okulda 2.sınıf öğrencileri ... -
An investigation on English language teachers' perceptions towards using songs in teaching English to young learners
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Bu çalışmanın amacı devlet ilk öğretim okullarında görev yapan İngilizce öğretmenlerinin yabancı dil öğretiminde şarkı kullanımına yönelik algılarını ortaya çıkarmaktır. Çalışmanın katılımcıları İstanbul'da devlet ilk ... -
A comparative study on EFL instructors' attitudes towards professional development activities in State and Foundation universities
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Eğitim-öğretim faaliyetlerinde son dönemde meydana gelen değişim ve ilerleme arayışları doğrultusunda, üniversitelerin yabancı dil hazırlık programlarında ders veren İngilizce okutmanlarının mesleki gelişimi önem kazanmıştır. ... -
Turkish EFL teachers' perceptions towards feedback on writing
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Geri bildirim vermenin öğrencinin yazma becerisini geliştirmede ve öğrenmesi üzerinde büyük etkileri vardır. Rea-Dickens (2006), geri bildirimin öğrencilerin güçlü ve zayıf yönlerini tanımlamada ve onları bir sonraki aşamaya ... -
The assessment methods used by efl teachers at the primary level in private schools
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışma Gaziantep bölgesindeki özel okullarda ilköğretim seviyesinde çalışan İngilizce öğretmenlerinin öğrencileri değerlendirme yöntemlerini ve neden bu yöntemleri kullandıklarını araştırmayı amaçlar. Bu çalışma ... -
English language instructors' beliefs towards the objectives of English language teaching regarding culture teaching and culture teaching activities at university contexts
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)21. yüzyılda, küreselleşmenin etkileriyle milletler arası etkileşim artmıştır. Farklı kültürlerin kaynaştığı bu ortamda, yabancı dil öğretiminin yanı sıra, farklı kültürlerin öğretimi fikri de önem kazanmıştır. Bu çalışma ... -
A case study on the effect of extensive reading on the attitudes of primary language students towards reading in English
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Okuma, yabancı dil öğrenmenin köşe taşlarından biridir. Ayrıca akademik olarak başarılı olmak için de önemli bir noktadır. Genel olarak, özellikle de bizim ülkemizde, öğrenciler okuma alışkanlığından yoksunlar ve İngilizce ... -
Turkish EFL students' and teachers' perspectives on the use of L1 in english classrooms
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Mevcut çalışma, İngilizce dil sınıflarında anadil kullanımına ilişkin İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen Türk öğrencilerin ve öğretmenlerinin görüşlerini araştırmayı amaçlamıştır. Çalışma aynı zamanda anadil kullanımına ... -
An analysis of the factors relating foreign language anxiety of university students studying at the preparatory school of Beykent University
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)İngilizce, sadece iletişim için gerekli değil aynı zamanda bilimsel, kültürel, ekonomik ve politik gelişmeler açısından önemli bir role sahip olan ortak bir dil olarak görülmektedir. Türk insanları da İngilizce öğrenmenin ... -
A case study on the benefits of using songs in teaching vocabulary to young learners of English
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışma çocuklara yabancı dil olarak İngilizce kelime öğretiminde şarkıların faydalarını ortaya çıkarmak amacıyla yapılmıştır. Bunun için 2. sınıf öğrencileri haftada 2 saat zorunlu İngilizce derslerinde altı hafta ... -
Non-compulsory preparatory students' attitudes towards learning English
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışma; Akdeniz Üniversitesi Alanya İşletme Fakültesi hazırlık sınıflarında okuyan öğrencilerin İngilizce öğrenmeye yönelik bilişsel, duyuşsal ve davranışsal tutumlarını ölçmek amacıyla yürütülmüştür. Çalışmada ayrıca, ... -
A case study: Vocabulary portfolio implementation in young learners classes
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Bu çalışmada çocukların İngilizce öğrenimine katkılarını araştırmak için kelime portfolyosu uygulandı. Bu bağlamda, vaka çalışması yöntemiyle çalışma Niğde'de bir 5. sınıfa uygulandı. Çalışma 2014-2015 Eğitim – Öğretim ... -
An investigation of teachers' conception and practices concerning assessment in English for young learners classroom
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışmanın amacı, çocuklara İngilizceyi yabancı dil olarak öğreten öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme süreciyle ilgili kavrayışlarını ve ölçme değerlendirme sürecindeki seçimlerini araştırmaktır. Veri toplama aracı ... -
A case study of perceptions and attitudes of 7th grade English language learners toward classroom practices for the development of student autonomy
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Özerklik, eğitim dünyasının yaşam boyu süreçte bağımsız bir şekilde bir dili nasıl öğrenebileceğini öğrenebilen dil öğrencisine ihtiyacı olduğu için, dil öğretiminde önemli bir konudur. Aynı zamanda, özerklik anlayışı, dil ... -
Student perceptions of native English speaking teacher and non-native English speaking teacher effectiveness in English language teaching
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)u çalışma öğrencilerin anadili İngilizce olan ve anadili İngilizce olmayan öğretmenlerin İngilizce öğretmedeki güçlü ve zayıf noktalarına yönelik algılarını incelemiştir. Bu çalışma Türkiye'de beş farklı üniversitede okuyan ... -
Developing intercultural competence of foreign language learners by using awareness raising classroom activities
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Küreselleşmenin ve farklı kültürel çevrelerden insanlarla kültürlerarası etkileşimlere yol açan diğer faktörlerin sonucu olarak, kültürlerarası yeterlilik giderek daha çok önem kazanmaktadır. Dolayısıyla, insanların ... -
Turkish EFL students' opinions towards the use of tablet pcs and interactive whiteboards in EFL classrooms
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışmada, yabancı dil olarak İngilizce öğretimi yapılan sınıflarda öğrenim gören öğrencilerin akıllı tahta ve tablet kullanımına ilişkin görüşleri incelenmiştir. Çalışmanın örneklem grubunu Eğitimde Fırsatları Artırma ... -
A case study on increasing efl students' level of classroom participation through the use of communicative activities
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Çalışmanın amacı, iletişime yönelik aktivitelerin öğrencilerin derse katılım düzeyini nasıl artıracağını öğrenmektir. Bu çalışma tanımlayıcı bir vaka çalışması olarak tasarlanmıştır. Bu yöntemi iletişime yönelik aktiviteleri ... -
The effect of explicit instruction on the english preparatory class students: an analysis of request realization patterns
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Sözeylemlerin kullanımı, edimbilim yetisinin temel bileşenlerinden birisidir. Dil öğrencilerinin farklı stratejik kullanımları olan rica söz eylemlerini kullanma gereksinimleri, mevcut çalışmanın anlamını vurgulamaktadır. ...