A case study on increasing efl students' level of classroom participation through the use of communicative activities
Özet
Çalışmanın amacı, iletişime yönelik aktivitelerin öğrencilerin derse katılım düzeyini nasıl artıracağını öğrenmektir. Bu çalışma tanımlayıcı bir vaka çalışması olarak tasarlanmıştır. Bu yöntemi iletişime yönelik aktiviteleri kullandığım zaman öğrencilerimin derse katılım düzeylerini gözlemlerken bana yardımcı olacağı için tercih ettim. Çalışmanın katılımcıları Gaziantep Hasan Kalyoncu Üniversitesi 12 alt orta düzey Hazırlık Sınıfı öğrencisidir. Bu çalışmada, veri toplamak amacıyla üç tip araç kullanılmıştır. Bunlar öğrenci röportajları, öğrenci öz değerlendirme formları ve ders raporlarıdır. Çalışmanın bulguları iletişime yönelik aktivitelerin İngilizce öğrenmekte olan öğrencilerin İngilizce dersine katılım düzeyini geliştirmeye katkı sağladığını göstermiştir. The purpose of this study was to learn how to increase EFL students' participation level through the use of communicative activities. This study was designed as a descriptive case study. I preferred this method because it would be a great help to observe my students' participation level when the communicative activities were conducted. The participants of the study were 12 pre-intermediate level students who were attending the preparatory school of Hasan Kalyoncu University in Gaziantep, Turkey. In this study, three types of instruments were used in order to collect data. These were student interviews, student reflection sheets and lesson reports. The findings of this study revealed that communicative activities help to increase EFL students' level of participation in English lessons.
Koleksiyonlar
- Tez Koleksiyonu [377]