Yazar "Humıston, Kim Raymond" için listeleme
-
Assessment of instructor reactions to the performance management system at the preparatory program of a foundation university
Kaya, Mustafa (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Öğrenci başarısını etkileyen birçok etken arasında kaliteli öğretimin ilk sırada gelmesi, ve kaliteli öğretimin de sadece kalifiye öğretmenlerle mümkün olacağından hareketle, eğitim kurumları öğretmenlerinin uzmanlaşması ... -
Blending with purpose: Teachinh writing courses with online and traditional classroom instruction
Ağgün, Nazlı (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu araştırmanın amacı ,harmanlanmış öğretimin, geneksel yüz yüze öğretime kıyasla yazma sınavının sonuçlarında bir fark yaratıp yaratmadığını bulmak ve öğrencilerin teknolojinin yazma derslerinde kullanılmasıyla ilgili ... -
Drama activities and anxiety in a Turkish secondary school English as a foreign language classroom
Dursun, Hakan (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Bu çalışmanın amacı, İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen ilköğretim öğrencilerinin yabancı dil öğrenme kaygılarını incelemek ve drama etkinliklerinin öğrencilerin yabancı dil kaygıları üzerindeki etkisini araştırmaktır. ... -
The effect of drama on beginner students' reading motivation
Özbek, Mevlüde (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Bu çalışmada İngilizce dil öğretiminde ve öğreniminde okuma derslerinde kullanılan geleneksel okuma öğretimi ile drama aktivitelerinin karşılaştırılarak başlangıç seviyesindeki öğrencilerin motivasyonunu artırmada, öğrenme ... -
The effect of erasmus exchange program on attitudes towards learning English as a foreign language
Yardımcı, Aylin (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Küreselleşmenin bir sonucu olarak günümüzde toplumlar birbirine yakınlaşmış ve ticaret, göç, bilgi ve fikir paylaşımı aracılığıyla ülkeler ve kültürler arasında bir bağ kurulmuştur. Erasmus Değişim Programı da bilgi ve ... -
The effectiveness of using songs in teaching vocabulary to very young learners in a foreign language teaching classroom
Yılmaz, Dilek (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Bu çalışmanın amacı çok küçük öğrencilerin şarkılar aracılığı ile nasıl kelime öğrendiklerini ve şarkılarla kelime öğrenimine nasıl tepki verdiklerini bulmaktır. Kırşehir'de Defne Kılıçözlü Anaokulunda, süreç boyunca ... -
The effects of multiple intelligence theory on the improvement of grammar skills
Zaman, Seden (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Bu çalışmanın amacı, Çoklu Zeka Kuramının İngilizce?nin yabancı dil olarak öğretildiği sınıflarda öğrencilerin gramer başarısını arttırıp arttırmadığını saptamaktır. Çalışmanın diğer amacı, öğrencilerin Çoklu Zeka Kuramının ... -
English instructors' attitudes toward mobile assisted language learning: A descriptive study
Demirer, Feyyaz (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)Çalışmanın amacı, bir devlet üniversitesinin Yabancı Diller Yüksekokulu'nda çalışan İngilizce okutmanlarının mobil destekli dil eğitimine karşı tutumlarının ölçülmesidir. Çalışmanın bir diğer amacı da öğrencilerin, mobil ... -
Instructors' perceptions about the use of positive reinforcement in english language classes
Çetin, Sümeyya (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Bu çalışma, öğretmenlerin dil sınıflarında pozitif pekiştireç kullanımı ile ilgili algılarını ve öğrencilerin öğretmen perspektifinden olumlu pekiştireç kullanımına nasıl tepki verdiklerini bulmayı amaçlamıştır. Buna ek ... -
Integrating cultural knowledge into efl classrooms in secondary school context: Teachers' views
Alcan, Melis (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Bu çalışmanın amacı İngilizce öğretmenlerinin kültür öğretimi hakkındaki algılarını ve yabancı dil sınıflarında kültür öğretiminin rolünü açığa çıkarmaktır. Bu rolü açığa çıkarmak için bu tez çalışması nitel araştırma ... -
The investigation of technological pedagogical and content knowledge level by Turkish teachers of English
Delen, Kemal (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Bu çalışmada, Türk İngilizce öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPACK) düzeyleri, öğretmenlerin cinsiyetleri ile Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi düzeyleri arasındaki ilişki ve öğretmenlik deneyimleri ile ... -
Professional development of secondary EFL teachers: Lessons from Turkey
Çınkır, Güneş (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)Öğretmenlerin mesleki gelişimiyle ilgili çalışmalar artmaktadır. Bununla birlikte, öğretmenlerin mesleki gelişiminde kültürler arası deneyimler detaylı bir şekilde incelenmelidir. Son yıllarda, hükümetler bu alanda başarı ... -
The reduction of speaking anxiety in efl learners through drama techniques
Ataş, Mine (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışma, yabancı dil ögreniminde konuşma kaygısı problemini ve konuşma kaygısını azaltmada dramanın rolünü irdelemektedir. Araştırmacı konuşma kaygısından bahsetmek için dil öğretim çevrelerindeki konuşma kaygısı ... -
The role of games in teaching vocabulary to fifth graders
Özkiraz, Kadir (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Çocuklara yabancı dil öğretiminde oyunların kullanılması her zaman popüler bir teknik olmuştur. İngilizce öğretmenleri çocuklara kelime bilgisi ve bazı basit yapıların öğretiminde oyunlardan faydalanmıştırlar. Bu çalışmanın ... -
The role of portfolios in boosting young adult learners' writing skills
Babayiğit, Mehmet Veysel (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Genç yetişkin öğrenciler farklı amaçlardaki çalışmaları yapmak için harika bir içgüdü ya da kapasiteye sahiptirler. Düşüncelerimizi ya da mesajlarımızı iletmek için hepimizin etkili yazma becerilerine ihtiyacı vardır. Bu ... -
Seçilmiş edebi sahne oyununun çoğul öğrenme ortamında,çoklu çözümlü yöntem ile sunumu vaka çalışması
Altaş, Betül (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)The aim of this study is to document the response of a selected group of students to the audio-visual presentation of literary works in a multimedia environment. The study attempts to identify the key elements of students' ... -
Student perceptions of native English speaking teacher and non-native English speaking teacher effectiveness in English language teaching
Akdeniz, Vedat (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)u çalışma öğrencilerin anadili İngilizce olan ve anadili İngilizce olmayan öğretmenlerin İngilizce öğretmedeki güçlü ve zayıf noktalarına yönelik algılarını incelemiştir. Bu çalışma Türkiye'de beş farklı üniversitede okuyan ... -
The students' perceptions of literary texts in university level reading courses
Kalyoncu, Alper (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Bu çalışmanın temel amacı, üniversitelerdeki okuma derslerinde edebi metinlerin kullanımının ne derece etkili ve faydalı olabileceğini ortaya çıkartmaktır. Ayrıca bu çalışma, İngilizce Eğitimi'nde edebi metinlerin kullanımının ... -
Students' response to the use of multimedia and drama in literature classes
Meşe, Yekta (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Bu çalışmanın amacı, edebiyat derslerinde multimedya ve dramanın kullanımını araştırmaktır. Bu çalışmanın diğer bir amacı ise öğrencilerin edebiyat derslerinde multimedya ve dramaya yönelik tepkilerini incelemektir. Bu ... -
Teachers' perceptions of increased appreciation and understanding of literature through literature circles
Avcı, Nilay (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Bu çalışma, öğretmenlerin okuma çemberi uygulamalarını tercih etme nedenlerini belirlemeyi amaçlamaktadır. Bunun yanı sıra çalışma, okuma çemberlerinin öğrencilere edebiyat ve dili kavramada yardımcı olup olmadığını ve ...