Güncel Gönderiler: İİBF- İşletme -Bildiri Koleksiyonu
Toplam kayıt 36, listelenen: 21-36
-
A Discourse-based constructivist analysis of the nuclear energy ‘reality’ in Turkey
(2014)After many failed attempts since the 1970s, Turkey has embarked on a nuclear power generation project, which is expected to install 10.000MWe nuclear capacity in the next decade. This nuclear commitment has intensified the ... -
The endurance of us-iranian enmity after the nuclear deal: a constructivist-based discourse analysis
(2015)After a decade of tough negotiations based on the principle of “nothing is agreed until everything is agreed”, Iran and the P5+1 countries (the United States (US), the United Kingdom, China, Russia, France, and Germany) ... -
Tracing the repeated failure of doha development trade round from a neo- gramscian perspective
(doha, 2012)This paper analyzes the repeated failure of the Doha Round talks in world trade since 2001 from a neo-Gramscian perspective. The lack of progress and breakdown of multilateral trade negotiations reflect an emerging new ... -
Google’ın kendi anlatımından çağdaş yönetim yaklaşımındaki yeri
(asoscongress.org, 2019)Günümüzde teknolojideki ilerleme ve gelişmelerin küresel çapta meydana gelmesi ile bilgi odaklı ürünler ve hizmetler artarak ön plana çıkmakta, bilgi temelli ekonomiler ve ağlar yaygınlaşmaktadır. Hızla değişen ve gelişen ... -
Instagramdan alışveriş yapan tüketicilerin profillerini ve satın alma davranışlarına etki eden faktörleri belirlemeye yönelik keşifsel bir çalışma
(2015)Son beş yıllık süreçte ürün ve hizmetlerin pazarlanmasında ve tanıtılmasında en popüler iletişim kanallarının başında sosyal medya araçlarının geldiği göze çarpmaktadır (McCorkindale, 2010). Tüketicinin baktığı her ... -
Y Kuşağı tüketicilerinin sms reklamlarına yönelik tutumları: mersin ilindeki üniversite öğrencilerinin tutumlarını belirlemeye yönelik pilot bir araştırma
(2011)Bu çalışmada, 1977-1994 tarihleri arasında doğan ve şu an Türkiye nüfusunun % 25’ini oluşturan Y kuşağının Kısa Mesaj Hizmetlerine yönelik tutumlarını ortaya çıkarmak amaçlanmıştır. Cep telefonları gibi mobil araçların ... -
Araştırmacıların pazarlama alanına bilimsel katkıları: pazarlama konusunda yapılan lisansüstü tezlere ilişkin bir araştırma
(2012)Bu araştırmanın amacı, Türkiye’deki üniversitelerde pazarlama alanında yapılmış kayıtlı ve ulaşılabilirliği olan lisansüstü tez çalışmalarının genel profilini ortaya çıkarmaktır. YÖK Elektronik Tez Arşivinde yer alan ... -
Avapreneurship (Avatar Girişimcilik): Second Life Sanal Yaşam dünyasında Girişimcilik sürecine ilişkin bir süreç önerisi
(2014)The rapid development of technology and effect of globalization make significant changes mandatory in economic structures in parallel of increasing competition. Especially Y and V generations’ people can easily adapt to ... -
Postmodern tüketim ekseninde çocuk doğum günü kutlamaları: keşifsel bir araştırma
(2017)Günümüzde çocuk doğum günü partilerinin önemi daha da artarken içerik ve konseptlerinde de değişiklikler gözlenmektedir. Farklı şekillerde organize edilen doğum günü partileri önemli bir sektör haline gelmiştir. Özellikle ... -
Çevrimiçi tüketici görüşlerinin etkiler hiyerarşisi ile incelenmesi: DAISAMS modeli önerisi
(2016)Bu çalışmada, tüketicilerin internetten bilgi edinmelerinde önemli bir kaynak olan ve elektronik ağızdan ağıza iletişimin bir türü olan çevrimiçi tüketici görüşlerinin etkiler hiyerarşisi ile incelenmesi amaçlanmıştır. ... -
Tüketici değerinin müşteri sadakati üzerindeki etkisinin belirlenmesi: türk akıllı telefon kullanıcıları üzerine bir araştırma
(2017)Özellikle son yirmi yıllık süre zarfında pazarlama alanında çalışan akademisyenlerin ve uygulayıcıların da en çok tartıştığı konuların başında ilişkisel pazarlama kavramı yer almaktadır. Tüketici için değer yarat olgusuyla ... -
How and why consumers use social media: a qualitative study based on user-generated media and uses & gratifications theory
(2017)This paper was prepared to provide a better and comprehensive understanding about social media usage. The aim of the study was to analyze how and why consumers use social media. Within the scope of the aim, the user-generated ... -
Akıllı saatlerin satın alınma nedenlerini belirleyen faktörler: Keşifsel bir çalışma
(2018)Giyilebilir teknolojik ürünlere olan ilgi ülkemizde de dünyadaki gelişmelere paralel olarak artış göstermektedir. Nesnelerin interneti alanında gelecek vaad eden alanlardan biri de giyilebilir teknoloji araçlarıdır ... -
A study on Mersın ın organızatıonal culture reflectıons culture electronıc network
(PRESSACADEMIA, 2016)Organizational culture; productivity and ensure the effectiveness and added value in terms of creativity or creation, the organization; motivate towards the corporate objectives, the creation of organizational commitment ... -
Analyzing the thoughts of ecological footprints of university students: A Preliminary research on Turkish students
(ELSEVIER SCIENCE BV, 2015)Investigating the carbon, food, goods and services usage and consumption levels of people to realize probable damage of consumption habits is essential to decrease ecological destruction and at the same increase consciousness ... -
ERP system implementation in large enterprises - a systematic literature review
(EMERALD GROUP PUBLISHING LTD, 2017)Purpose - Enterprise resource planning (ERP) implementation brings with it a set of challenges. In order to gain a better understanding of these and they can be mitigated during the implementation process, the purpose of ...