Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Kurt, Ayfer" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 3 / 3
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Asymptotic behavior of the zero solutions to generalized pipe and rotating shaft equations
    (2000) Kurt, Ayfer
    A non-autonomous partial differential equation describing the dynamics of a uniform pipe and a system describing the dynamics of a rotating shaft are considered.Sufficient conditions for the global asymptotic stability of the zero solution of the boundary value problem for the differential equation and the system under consideration are established by using the Lyapunov function technique.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Asymptotic behavior of the zero solutions to generalized pipe and rotating shaft equations
    (2000) Kurt, Ayfer
    A non-autonomous partial differential equation describing the dynamics of a uniform pipe and a system describing the dynamics of a rotating shaft are considered. Sufficient conditions for the global asymptotic stability of the zero solution of the boundary value problem for the differential equation and the system under consideration are established by using the Lyapunov function technique.
  • [ X ]
    Öğe
    İlköğretimde Matematik Kaygısına Karşı ‘'Gerçekçi Matematik Eğitimi'' Yaklaşımı ve ‘'Geometri Bahçesi''nin Rolü
    (Çağ Üniversitesi, 2013) Kurt, Ayfer; Özel, M Emin
    Bu çalışmada ‘’Geometri Bahçesi’’nin öğrencilerin matematik dersi ile ilgili kaygılarını gidermek ve başarılarını arttırmadaki etkisi araştırılmıştır. Bahçenin kurulması öncesinde ve sonrasında uygulanan testlere dayandırılan çalışma, Mersin’in Silifke ilçesi Keben Köyü İlköğretim Okulu öğrencileri ve öğretmenleriyle gerçekleştirilmiştir. Çalışmadan elde edilen bulgular sonucunda ‘’Geometri Bahçesi’’nin matematik eğitimine yaptığı (olumlu) katkılar ‘’Gerçekçi Matematik Eğitimi’’ çerçevesinde değerlendirilmiş ve geleneksel yöntemle yapılan öğretimden ne ölçüde daha etkin olabildiği değerlendirilmiştir

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim