Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Kalyoncu, Gamze" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Investigating students' perceptions of learner autonomy in distance education at a university context
    (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022) Kalyoncu, Gamze
    This study was conducted to explore university students’ perceptions of learner autonomy in distance education. The study also investigates the effects of students’ demographic features on their perceptions and the students’ suggestions for fostering learner autonomy in distance education. In this regard, the study was conducted with 120 preparatory school students of a private university in Mersin, Turkey. Both qualitative and quantitative research methodologies were used in the study. In this mixed research design, the data was collected through Learner Autonomy in Distance Education (LADE) Questionnaire and semi-structured interview. The collected quantitative data were analysed using SPSS software and supported by qualitative analysis of the semi-structured interviews through pattern coding.

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim