Başlık için İngiliz Dili Eğitimi listeleme
Toplam kayıt 388, listelenen: 1-20
-
21st century learning: Integration of web 2. 0 tools in Turkish adult language classrooms
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Son yıllarda dil sınıfları gitgide gelişen teknolojik cihazlardan faydalanmaya başlamıştır. Bu yüzden teknolojilerle birlikte kullanılabilecek pek çok farklı materyal geliştirilmiştir. Bu çağdaş gelişmelerden faydalanmak ... -
Acquiring intercultural communicative competence from coursebooks: An analysis of reading activities in the coursebook "Speakout"
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)İngilizce'nin küresel ortak dil anlamındaki artan rolü ile kültürlerarası iletişimsel yeterlilik son zamanlarda dil öğretimi alanında önemli bir paradigma olarak kabul edilmektedir, bu nedenle dil ve kültür entegrasyonu ... -
An action research on e-mentoring: A supplemental tool for professional development of EFL teachers working at MNE schools
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Bu çalışma Türkiye'de Milli Eğitim Bakanlığı okullarında görev yapan sekiz İngilizce öğretmeninin üzerinde yapılan bir online e-mentorluk eylem araştırma projesinde elde edilen bulguları rapor etmektedir. Çalışma e-mentorluk ... -
An action research study on designing multimedia focused reading classes
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Teknoloji gelişen dünyada hayatın her alanında kaçınılmaz bir şekilde yer almaktadır. Bunun etkileri eğitim hayatında da açıkça görülebilmektedir. Dil öğrenimi alanında da teknolojiden yararlanmak için, sınıf ortamlarına ... -
An action research study on teacher development in a university context
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Öğretmen gelişimi konusundaki bu eylem araştırma çalışmasının iki amacı vardır. Çalışmanın birinci amacı üniversitenin İngilizce hazırlık okulunda çalışmakta olan öğretmenlerin küçük ölçekli eylem araştırma çalışması yaparak ... -
An action research: EFL students' perceptions and motivations towards flipped classroom and web 2.0 technology
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Learning English as a foreign language is a challenging process. Most language learners have difficulty in changing theory to practice. The main aim of this study is to identify the effect of combining Web 2.0 technology ... -
An analysis of blended learning activities for learning management systems (LMSs) in efl course books
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Bu çalışmanın amacı, Pearson Education tarafından basılmış olan Choices Intermediate ve Oxford University Publishing tarafından basılmış olan Aim High Level 3 kitapları gibi yabancı dil İngilizceyi öğreten ders kitaplarının ... -
An analysis of the factors relating foreign language anxiety of university students studying at the preparatory school of Beykent University
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)İngilizce, sadece iletişim için gerekli değil aynı zamanda bilimsel, kültürel, ekonomik ve politik gelişmeler açısından önemli bir role sahip olan ortak bir dil olarak görülmektedir. Türk insanları da İngilizce öğrenmenin ... -
An analysis of the final speaking exam at an English preparatory school in Turkey
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Bir dil becerisi olarak konuşma, her zaman yabancı dil eğitimcileri ve öğrenenleri için önemli bir yere sahiptir. Bunun sebebi belki de bir yabancı dili konuşmadaki başarının o yabancı dildeki genel başarı için bir gösterge ... -
The application of e-portfolio in speaking assessment and its contributions to students' attitudes towards speaking
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Elektronik portfolyo yabancı dil öğretiminde ve değerlendirilmesinde özellikle yazma becerilerinin öğretimi ve değerlendirilmesinde kullanılmaktadır. Elektronik portfolyo, öğrencilerin kendi oluşturdukları ürünleri ... -
Assessing YDS test takers' metacognitive awareness levels of reading strategies and their attitudes towards reading
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Ülkemizde eğer birileri, akademisyen veya devlet çalışanı olmak isterse, ya da dil tazminatı veya mesleğinde uzmanlık almak amacındaysa, resmi olarak kabul edilen ve çoğunluk tarafından tercih edilen Yabancı Dil Sınavını ... -
The assessment methods used by efl teachers at the primary level in private schools
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışma Gaziantep bölgesindeki özel okullarda ilköğretim seviyesinde çalışan İngilizce öğretmenlerinin öğrencileri değerlendirme yöntemlerini ve neden bu yöntemleri kullandıklarını araştırmayı amaçlar. Bu çalışma ... -
Assessment of instructor reactions to the performance management system at the preparatory program of a foundation university
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Öğrenci başarısını etkileyen birçok etken arasında kaliteli öğretimin ilk sırada gelmesi, ve kaliteli öğretimin de sadece kalifiye öğretmenlerle mümkün olacağından hareketle, eğitim kurumları öğretmenlerinin uzmanlaşması ... -
Attitudes and motivation of young Turkish adolescents towards learning English
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışmanın amacı genç Türk ergen öğrencilerin İngilizce öğrenmeye yönelik tutumlarını, motivasyonlarını, bu tutum ve motivasyonlara yol açan faktörleri araştırmaktır. Yabancı dil ve özellikle de İngilizce öğrenmenin her ... -
The attitudes of elt instructors toward blended learning at Zirve University
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışmanın amacı, Zirve Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda görev yapan İngilizce okutmanlarının harmanlanmış öğrenime bakış açısını ölçmek, ve bir öğrenme yönetim sistemi olan Schoology'nin harmanlanmış öğrenim ... -
THE ATTITUDES OF ENGLISH LANGUAGE LEARNERS’ TOWARD FLIPPED CLASSROOM MODEL
(2022)The present study examined the attitudes of English Language Learners in Flipped Classroom and provided detailed information about their views on the pre-class learning materials and activities utilized in this flipped ... -
The attitudes of english language teachers towards first and foreign language use in English classes
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)İngilizce derslerinde, öğretmenlerin ana dil ve yabancı dil kullanımına yönelik tutumları uzun süredir tartışma konusu olmuştur ve bu alanda farklı sonuçlar ortaya koyan birçok çalışma yürütülmüştür. Ayrıca bu çalışma ... -
The attitudes of very young learners towards the use of games in language classes
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Bu çalışmanın amacı okul öncesi çocuklara İngilizce öğretmede oyunların etkilerini araştırmak ve bu çocukların kelime öğrenmede oyunlara gösterdikleri tutumların analizini yapmaktır. Dil öğrenmek farklı aşamalar, konular ... -
Attitudes towards learning English and English language
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Bu çalışmanın amacı, üniversitelerde İngilizce öğretimine ilişkin öğrenci tutumlarını tespit etmektir. Bu araştırma, 2012-2013 öğretim yılında, Niğde Üniversitesinde yapılmıştır. Örneklem, üniversitenin mühendislik ... -
Attributions of university preparatory class students on their success and failure in the process of learning English
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Küreselleşmeyle birlikte birden fazla dil öğrenme de önem kazanmıştır. Bunun sonucunda araştırmacılar dil öğrenme becerilerinin geliştirilmesi konusu üzerinde durmaya başlamıştır. Bu çalışmanın amacı, İngilizce öğrenirken ...