Yazar "Zaman, Seden" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe The effects of multiple intelligence theory on the improvement of grammar skills(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013) Zaman, Seden; Humıston, Kim RaymondBu çalışmanın amacı, Çoklu Zeka Kuramının İngilizce?nin yabancı dil olarak öğretildiği sınıflarda öğrencilerin gramer başarısını arttırıp arttırmadığını saptamaktır. Çalışmanın diğer amacı, öğrencilerin Çoklu Zeka Kuramının İngilizce dersine uyarlanması hakkındaki görüşlerini almaktır. Howard Gardner tarafından önerilen Çoklu Zeka Kuramı çevçevesinde Thomas Armstrong tarafından geliştirilen Çoklu Zeka Anketi öğrencilerin hangi tür zekaya sahip olduklarını belirlemek üzere uygulanmıştır. Veri toplama sürecinde bu kuram ile gramer başarısı arasındaki ilişkiyi ortaya çıkarabilmek amacıyla öntest ve sontest uygulanmıştır. Bu çalışma, Toros Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Çocuk Gelişimi birinci sınıfta okumakta olan 34 öğrenci üzerinde yürütülmüştür.












