Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Zaman, Seden" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    The effects of multiple intelligence theory on the improvement of grammar skills
    (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013) Zaman, Seden; Humıston, Kim Raymond
    Bu çalışmanın amacı, Çoklu Zeka Kuramının İngilizce?nin yabancı dil olarak öğretildiği sınıflarda öğrencilerin gramer başarısını arttırıp arttırmadığını saptamaktır. Çalışmanın diğer amacı, öğrencilerin Çoklu Zeka Kuramının İngilizce dersine uyarlanması hakkındaki görüşlerini almaktır. Howard Gardner tarafından önerilen Çoklu Zeka Kuramı çevçevesinde Thomas Armstrong tarafından geliştirilen Çoklu Zeka Anketi öğrencilerin hangi tür zekaya sahip olduklarını belirlemek üzere uygulanmıştır. Veri toplama sürecinde bu kuram ile gramer başarısı arasındaki ilişkiyi ortaya çıkarabilmek amacıyla öntest ve sontest uygulanmıştır. Bu çalışma, Toros Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Çocuk Gelişimi birinci sınıfta okumakta olan 34 öğrenci üzerinde yürütülmüştür.

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim