Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Yetkin, Cihan" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    An investigation on ELT teacher candidates' assessment literacy
    (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015) Yetkin, Cihan; Yumru, Hülya
    Bu çalışma öğretmen adaylarının ilkokul/ortaokul düzeyindeki sınıflarda kullanacağı değerlendirme stratejileri algılarını ölçmeyi amaç edinir. Bu çalışma Mersin Üniversitesi'nde öğrenim gören 30 öğretmen adayı ile yürütüldü. Çalışma, 3 gün sürdü. Önce, 30 öğrenciye 3'ü kapalı uçlu, 5'i açık uçlu olmak üzere 8 soruluk bir anket uygulandı. Anketin ilk sorusu öğretmen adayları ile ilgili gerekli bilgileri temin etmek amacını güdüyordu. Daha sonraki aşamada 5 öğrenciye açık uçlu sorular yöneltilerek mülakat yapıldı. Öğretmen adaylarının Gözlem Tekniğine diğer değerlendirme stratejilerinden daha fazla önem verdiği bulgusuna ulaşıldı.

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim