Yazar "Unur, Kamil" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Hızlı Yiyecek (Fast Food) Tüketicilerinin Özellikleri ve Tercihlerini Etkileyen Faktörler: Mersin Örneği(Çağ Üniversitesi, 2010) Unur, Kamil; Kaya, DeryaBu araştırma, Mersin şehir merkezinde yaşayan hızlı yiyecek tüketicilerinin özelliklerini ve tercihlerini etkileyen faktörleri tespit etmek amacıyla yapılmıştır. Araştırmada, verilerin toplanmasında kolayda örnekleme yoluyla, anket yöntemi kullanılmıştır. Anket 2010 yılının Şubat ayında, Mersin il merkezinde faaliyet gösteren büyük bir alışveriş merkezinde uygulanmıştır. Ankete 148 kişi katılmıştır. Ankette, tüketicilerin hızlı yiyecek ürününü ve işletmelerini tercih etme nedenlerine ilişkin ifadelerin yer aldığı 2 ölçeğe faktör analizi uygulanmıştır. Hızlı yiyecek ürününü tercih etme nedenlerine ilişkin ifadelerin yer aldığı birinci ölçekte 4 maddeden oluşan bir faktör bulunmuş ve hızlı yiyecek işletmelerini tercih etme nedenlerine ilişkin ifadelerin yer aldığı ikinci ölçekte 8 maddeden oluşan 3 faktör bulunmuşturÖğe Tourism Education in Turkey and an Analysis of the Studies Exploring Perceptions of Tourism Studying Students Towards Tourism Industry(Çağ Üniversitesi, 2015) Unur, Kamil; Köşker, HasanThe first aim of the present study is to take a snapshot of, or present a map to the tourism education in Turkey. To reach this goal, the tourism education in Turkey is analysed under two headings: formal and non-formal education. Under formal education, high school, vocational school, undergraduate, graduate and doctorate education are discussed using the student and educator numbers. Under the non-formal education title, on the other hand, courses under National Education Ministry and Culture and Tourism Ministry are examined. Second aim of the paper is to examine the studies about tourism students’ attitudes toward the tourism industry. Finaly, at the end of the paper, findings of the studies researching tourism students’ attitudes toward the tourism industry are presented. The paper concludes with recommendation for tourism education and research recommendations to the academicians












