Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Topsakal, Yunus" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    Üniversite Öğrencilerinin Kalite Algıları İle Memnuniyet ve Tavsiye Etme Düzeyleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
    (Çağ Üniversitesi, 2013) Topsakal, Yunus; İplik, Fatma Nur
    gözlemlenmektedir. Bu artışla beraber yükseköğretim kurumları arasında rekabet artmaya başlamıştır. Rekabette önde olmak için üniversiteler kalitelerini çeşitli yollarla arttırmaya başlamıştır. Bu araştırmada turizm öğrencilerinin hizmet kalitesi algıları, memnuniyetleri ve tavsiye etme niyetleri ölçülmüştür. Ayrıca memnuniyet ve tavsiyenin kalite ile ilişkisinin ortaya çıkarılması amaçlanmıştır. Bu amaç için ülkemizdeki önde gelen bir üniversitenin Turizm Fakültesi seçilmiş ve son sınıf öğrencilerine literatür taraması sonucu elde edilen anket formu uygulanmıştır. Analiz sonucunda elde edilen bulgulara göre öğrencilerin memnuniyeti ve tavsiye etme niyeti ile algılanan kalite arasında anlamlı ilişki bulunmaktadır. Ayrıca öğrencilerin kalitenin ‘idari personel’, ‘uluslararasılaşma’ ve ‘memnuniyet’ boyutlarına ilişkin algıları cinsiyete göre farklılık göstermektedir

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim