Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Sazak, Mustafa Kemal" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    The attitudes of elt instructors toward blended learning at Zirve University
    (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014) Sazak, Mustafa Kemal; Şahinkarakaş, Şehnaz
    Bu çalışmanın amacı, Zirve Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda görev yapan İngilizce okutmanlarının harmanlanmış öğrenime bakış açısını ölçmek, ve bir öğrenme yönetim sistemi olan Schoology'nin harmanlanmış öğrenim amaçları doğrultusunda kullanımının doğasını ortaya çıkarmaktır. Çalışmaya Zirve Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda görev yapan 35 İngilizce okutmanı katılmıştır. Araştırmada veri toplama aracı olarak Moukali (2012) tarafından geliştirilmiş bir anket kullanılmıştır. Araştırma sonucunda elde edilen bulgular, Zirve Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda görev yapan İngilizce okutmanlarının harmanlanmış öğrenime karşı pozitif tutumlarının olduğunu göstermiştir. Ayrıca, araştırma sonucunda harmanlanmış öğrenimin dil öğretim ve öğrenim çevrelerinde daha başarılı olabilmesi için ankete katılan katılımcılar tarafından fikirler beyan edilmiştir.

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim