Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Kaya, Mustafa" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Assessment of instructor reactions to the performance management system at the preparatory program of a foundation university
    (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014) Kaya, Mustafa; Humıston, Kim Raymond
    Öğrenci başarısını etkileyen birçok etken arasında kaliteli öğretimin ilk sırada gelmesi, ve kaliteli öğretimin de sadece kalifiye öğretmenlerle mümkün olacağından hareketle, eğitim kurumları öğretmenlerinin uzmanlaşması ve mesleki açıdan gelişmesi için bir sisteme şiddetle ihtiyaç duymaktadırlar. Bu çalışmanın amacı, kısa bir süre önce Gaziantep'te bir vakıf üniversitesinin hazırlık programında geliştirilen ve uygulanan performans yönetim sistemine karşı ilgili kurumdaki okutmanların reaksiyonlarını ölçmektir. Çalışmanın katılımcıları yukarıda belirtilen kurumda çalışan 36 İngilizce okutmanı, 2 mesleki gelişim birimi görevlisi, ve 4 akademik koordinatördür. Veriler, bir reaksiyon ölçeği ve yarı yapılandırılmış mülakat yoluyla toplanmıştır. Reaksiyon ölçeği verileri betimsel olarak analiz edilmiş, mülakat transkriptlerinin de içerik analizi yapılmıştır. Çalışma sonuçları genel olarak okutmanların sisteme karşı olumlu bir reaksiyon gösterdiklerini ortaya koymuştur. Okutmanların genel olarak sistemi anladıkları, çerçeve programın standartlarını kabullendikleri, denetçileri yeterince kalifiye buldukları, sistemin öğretmenlikleri üzerinde olumlu etkisinin olduğunu düşündükleri, ve bazı noktaları hariç tutarak ve bazı endişelerini eklemek kaydıyla, sistemin geneline karşı olan beğenimlerinin vasatın üzerinde olduğu, anlaşılmıştır. Çalışmanın sonunda tespit edilen aksaklıkların giderilmesi için bazı önerilerde bulunulmuştur.

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim