Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Hazar, Rahime Buhur" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    Dramanın çocuklar için iletişim aracı olarak kullanımı
    (Hakan ULUM, 2019) Hazar, Rahime Buhur
    Drama aktivitelerinin yaratıcı ve doğal bir atmosfer sağlayarak çocuk yaştaki öğrencilerin iletişim becerilerinin geliştirmede etkin bir metot olduğu görülmektedir. Öğretmenler sınıflarında çocukların drama gibi hoşlarına gidebilecek bir öğrenme ortamı yaratarak onların yabancı dil öğrenimine katkıda bulunabilirler. Drama sayesinde küçük yaştaki öğrenciler söz konusu aktivitelere istekli olarak katılarak hedef dili daha rahat üretebilirler. Bu araştırmanın temel amacı drama aktivitelerinin çocuk yaştaki öğrencilerin konuşma derslerindeki kullanışlılığını ortaya koymaktır. Bu çalışma Ankara'da bulunan bir özel okuldaki 48 adet 7 inci sınıf öğrencisi üzerinde yapılmıştır. Drama aktivitelerinin çocukların konuşma derslerinde İngilizce öğrenimine katkısı olup olmadığı bir niteliksel araştırma yöntemi ile öğretmen günlüğü, video kayıtları ve görüşmeler vasıtasıyla yapılmıştır. Bu amaca yönelik olarak 6 hafta boyunca uygulanacak olan 3 ders programı dizayn edilmiş ve öğrencilerin drama aktivitelerine yönelik tavırları bu zaman zarfında araştırmacı tarafından gözlenmiştir. Sonuç olarak, bu çalışma drama aktivitelerinin çocukların konuşma derslerine olumlu katkıda bulunduğunu kanıtlamaktadır.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Using drama as a communication tool for young learners
    (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015) Hazar, Rahime Buhur; Humıston, Kim Raymond
    Drama aktivitelerinin yaratıcı ve doğal bir atmosfer sağlayarak çocuk yaştaki öğrencilerin iletişim becerilerinin geliştirmede etkin bir metot olduğu görülmektedir. Öğretmenler sınıflarında çocukların drama gibi hoşlarına gidebilecek bir öğrenme ortamı yaratarak onların yabancı dil öğrenimine katkıda bulunabilirler. Drama sayesinde küçük yaştaki öğrenciler söz konusu aktivitelere istekli olarak katılarak hedef dili daha rahat üretebilirler. Bu araştırmanın temel amacı drama aktivitelerinin çocuk yaştaki öğrencilerin konuşma derslerindeki kullanışlılığını ortaya koymaktır. Bu çalışma Ankara'da bulunan bir özel okuldaki 48 adet 7 inci sınıf öğrencisi üzerinde yapılmıştır. Drama aktivitelerinin çocukların konuşma derslerinde İngilizce öğrenimine katkısı olup olmadığı bir niteliksel araştırma yöntemi ile öğretmen günlüğü, video kayıtları ve görüşmeler vasıtasıyla yapılmıştır. Bu amaca yönelik olarak 6 hafta boyunca uygulanacak olan 3 ders programı dizayn edilmiş; ve öğrencilerin drama aktivitelerine yönelik tavırları bu zaman zarfında araştırmacı tarafından gözlenmiştir. Sonuç olarak, bu çalışma drama aktivitelerinin çocukların konuşma derslerine olumlu katkıda bulunduğunu kanıtlamaktadır. Anahtar Kelimeler: Drama, Eğitimde Drama, Çocuklar, Konuşma, İletişim

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim