Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Girgin, Pinar" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    Web 2.0 Supported Flipped Learning Model: EFL Students' Perceptions and Motivation
    (Cukurova Univ, 2021) Girgin, Pinar; Cabaroglu, Nese
    This article presents an action research study examining the implementation of flipped classroom model supported with Web 2.0 technology to provide opportunities to use the target language and to motivate learners. Our participants were 12th grade language class students who were learning English as foreign language in a state school in Turkey. Our data came from a variety of sources including pre-and post-treatment questionnaires, teacher journals, lesson evaluation forms, observation tasks, and semi-structured interviews. Our findings revealed that participating students held positive perceptions and a high level of motivation towards the integration of Web 2.0 technology to Flipped Classroom in their English language learning process. Additionally, they reported a number of advantages associated with flipped learning model and Web 2.0 tools such as increased readiness to the lesson, improvement in variety of language and 4C (i.e., critical thinking, creative thinking, communicating and collaborating) skills, fostered teamwork and boosted creativity. In light of our findings, we propose pedagogical implications for EFL practices.

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim