Yazar "Duran, Alper" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe SPOR ORGANİZASYONLARINDA ALGILANAN HİZMET KALİTESİ VE MEMNUNİYET: 17. AKDENİZ OYUNLARINA KATILAN SPORCULAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA(Çağ Üniversitesi, 2015) Akdağ, Gürkan; Güler, Ozan; Duran, Alper; Dalgıç, AliBu çalışmanın amacı 17. Akdeniz Oyunları’na katılan sporcuların, oyunlar süresince aldıkları konaklama hizmetlerine ilişkin kalite algıları ve memnuniyet seviyelerinin tespit edilmesidir. Sporcuların 17. Akdeniz Oyunları Konaklama Köyü’ne ilişkin (Mersin) hizmet kalitesi algılarını ölçebilmek üzere 28 ifadeden oluşan bir anket uygulanmış ve süreç sonunda katılımcılardan 297 kullanılabilir anket elde edilmiştir. Çoklu regresyon analiz bulguları neticesinde; sporcuların genel memnuniyetlerini en fazla etkileyen faktörün “Genel Hizmetler” faktörü olduğu (?=,416), ikinci sırada (?=,165) ile “Yiyecek Hizmetleri”nin geldiği, üçüncü sırada ise “Gönüllülük Hizmeti” (? =,115) faktörünün yer aldığı sonucuna ulaşılmıştır












