Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Demirer, Feyyaz" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    English instructors' attitudes toward mobile assisted language learning: A descriptive study
    (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017) Demirer, Feyyaz; Humıston, Kim Raymond
    Çalışmanın amacı, bir devlet üniversitesinin Yabancı Diller Yüksekokulu'nda çalışan İngilizce okutmanlarının mobil destekli dil eğitimine karşı tutumlarının ölçülmesidir. Çalışmanın bir diğer amacı da öğrencilerin, mobil destekli dil eğitimine karşı algılarını okutmanların bakış açılarından keşfetmektir. Araştırma sorularına cevap bulmak için betimleyici bir araştırma dizaynı kullanılmıştır. Harran Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda çalışan 15 İngilizce okutmanı çalışmaya katılmıştır. Veri toplama aracı olarak, Christensen ve Knezek (1998) tarafından tasarlanan bir anket uygulanmış ve yarı yapılandırılmış görüşmeler yapılmıştır. Anket, demografik bilgi bölümü haricinde 5 alt bölümden oluşmaktadır: ilgi, endişe, üretkenlik, kaçınma ve mobil telefonların dil öğrenimi için kullanılması. Yarı yapılandırılmış görüşme, okutmanların mobil destekli dil öğrenimine yönelik tutumları ve öğrencilerinin MALL kullanımı hakkında ne düşündüklerini açıklamak için tasarlanmıştır. Mobil teknolojinin gelecekte dil sınıflarında kullanılması kaçınılmazdır ve okutmanların bu gelişmelere ayak uydurabilmesi için eğitilmeleri gerekmektedir. Sonuçlar, okutmanların dil sınıfında mobil telefon kullanımı hususunda endişelerine rağmen, mobil destekli dil eğitimine karşı olumlu bir tutum sergilediklerini ortaya koymuştur. Elde edilen bulgular öğrencilerin, günlük deneyimleri vesilesiyle mobil telefonlara zaten aşina olmaları sayesinde, mobil destekli dil öğrenimine karşı olumlu bir tavra sahip olduklarını göstermektedir.

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim