Yazar "Can, Erdal" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe English teachers' classroom assessment practices and their vi?ews about the ethics of classroom assessment practices(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017) Can, Erdal; Şahinkarakaş, ŞehnazBu çalışma İngilizce öğretmenlerinin sınıf değerlendirme alıştırmaları ve sınıf değerlendirme çalışmalarının etik boyutu hakkındaki görüşlerini, öğretmenlerin çalıştıkları eğitim seviyesi, öğretmenlik deneyimleri, çalıştıkları kurumlar ve eğitim durumları açışından incelemektedir. Data 143 İngilizce öğretmeninden Değerlendirme Alıştırmaları Ölçeği ve araştırmacı tarafından yazılan örnek durumlar aracılığıyla toplanmıştır. Analizler için Betimsel ve Çıkarımsal İstatistikler (T-test, Tek Yönlü ANOVA) kullanılmıştır. Sonuçlara göre, öğretmenlerin çalıştıklar eğitim seviyesi yükseldikçe, kalem-kâğıt testlerine olan bağımlılıkları artmaktadır. Ayrıca, farklı tip kurumlarda (Devlet/Özel) çalışan öğretmenler sınıf değerlendirme alıştırmalarının etik boyutu hakkında farklı görüşlere sahiptir.












