Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Can, Erdal" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    English teachers' classroom assessment practices and their vi?ews about the ethics of classroom assessment practices
    (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017) Can, Erdal; Şahinkarakaş, Şehnaz
    Bu çalışma İngilizce öğretmenlerinin sınıf değerlendirme alıştırmaları ve sınıf değerlendirme çalışmalarının etik boyutu hakkındaki görüşlerini, öğretmenlerin çalıştıkları eğitim seviyesi, öğretmenlik deneyimleri, çalıştıkları kurumlar ve eğitim durumları açışından incelemektedir. Data 143 İngilizce öğretmeninden Değerlendirme Alıştırmaları Ölçeği ve araştırmacı tarafından yazılan örnek durumlar aracılığıyla toplanmıştır. Analizler için Betimsel ve Çıkarımsal İstatistikler (T-test, Tek Yönlü ANOVA) kullanılmıştır. Sonuçlara göre, öğretmenlerin çalıştıklar eğitim seviyesi yükseldikçe, kalem-kâğıt testlerine olan bağımlılıkları artmaktadır. Ayrıca, farklı tip kurumlarda (Devlet/Özel) çalışan öğretmenler sınıf değerlendirme alıştırmalarının etik boyutu hakkında farklı görüşlere sahiptir.

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim