Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Ayas, Nurcan" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    An investigation of teachers' conception and practices concerning assessment in English for young learners classroom
    (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014) Ayas, Nurcan; Yumru, Hülya
    Bu çalışmanın amacı, çocuklara İngilizceyi yabancı dil olarak öğreten öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme süreciyle ilgili kavrayışlarını ve ölçme değerlendirme sürecindeki seçimlerini araştırmaktır. Veri toplama aracı olarak "Öğretmenlerin Ölçme ve Değerlendirme Sürecine İlişkin Kavrayışları" (Brown, 2001-2003, 2008) ölçeğinin 27 maddelik kısaltılmış hali ve bir açık uçlu sorudan oluşan anket kullanılmıştır. Veriler, Osmaniye'deki ilkokul ve ortaokullarda çalışan 43 İngilizce öğretmeninden elde edilmiştir. Anketler SPSS 20 paket programı kullanılarak analiz edilmiştir. Sonuçlar, İngilizce öğretmenlerinin ölçme değerlendirme araçlarını büyük ölçüde bildiklerini, tercih ettiklerini ve pratikte çeşitli ölçme değerlendirme stratejilerini büyük ölçüde kullandıklarını göstermiştir. Ancak, sonuçların analizleri çocuklara İngilizceyi yabancı dil olarak öğreten öğretmenlerin ölçme değerlendirme araçlarını büyük ölçüde bilmelerine rağmen, pratikte klasik ölçme değerlendirme araçlarını kullandıklarını göstermiştir.

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim