Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Atilla, Duygu" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Use of arts and multimodality in learning and teaching English as a foreign language
    (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014) Atilla, Duygu; Humıston, Kim Raymond
    Bu çalışma sanatın ve çoklu öğrenme yönteminin İngilizce'nin yabancı dil olarak öğretimindeki ve öğrenimindeki önemini ve etkinliğini araştırmaktadır. Sanatın çoklu öğrenme modeli için kullanışlı bir araç olmasının yanısıra eleştirel ve yaratıcı düşünceyi geliştirmesi çalışmadaki iki temel odak noktası olmuştur. Sanatın ileri düşünme becerilerini geliştirdiği ve farklı öğrenme modelleri bağlamında kapsamlı bir araç olduğu detaylı bir literatür taraması ve içerik analizi ile desteklenmiştir. Araştırmanın sonucunda sanatın İngilizce'nin yabancı dil olarak öğretilmesinde sadece belirli öğrenme modellerini hedef alan geleneksel yöntemlerin aksine çeşitli öğrenme şekillerini desteklediği gözlemlenmiştir. Anahtar Kelimeler: Yabancı dil eğitimi, yabancı dil öğrenimi, sanat, çoklu öğrenme modeli, eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme.

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim