Yazar "Atilla, Duygu" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Use of arts and multimodality in learning and teaching English as a foreign language(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014) Atilla, Duygu; Humıston, Kim RaymondBu çalışma sanatın ve çoklu öğrenme yönteminin İngilizce'nin yabancı dil olarak öğretimindeki ve öğrenimindeki önemini ve etkinliğini araştırmaktadır. Sanatın çoklu öğrenme modeli için kullanışlı bir araç olmasının yanısıra eleştirel ve yaratıcı düşünceyi geliştirmesi çalışmadaki iki temel odak noktası olmuştur. Sanatın ileri düşünme becerilerini geliştirdiği ve farklı öğrenme modelleri bağlamında kapsamlı bir araç olduğu detaylı bir literatür taraması ve içerik analizi ile desteklenmiştir. Araştırmanın sonucunda sanatın İngilizce'nin yabancı dil olarak öğretilmesinde sadece belirli öğrenme modellerini hedef alan geleneksel yöntemlerin aksine çeşitli öğrenme şekillerini desteklediği gözlemlenmiştir. Anahtar Kelimeler: Yabancı dil eğitimi, yabancı dil öğrenimi, sanat, çoklu öğrenme modeli, eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme.












