Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Aslan, Esen" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    The role of teacher efficacy over English language teaching
    (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013) Aslan, Esen; Yumru, Hülya
    Bu çalışmanın temel amacı orta öğretimde çalışan İngilizce öğretmenlerinin öz-yeterlik seviyelerini bulmaktır. Ayrıca katılımcı öğretmenlerin kendi İngilizce dil becerilerine yönelik inançları ve İngilizce öğretirken kullandıkları pedagojik stratejileri hakkındaki bildirimleri de çalışmada veri olarak kullanılmıştır. Veri üç farklı anket aracılığıyla devlet okullarının orta öğretim kadamesinde çalışan 28 öğretmenden toplanmıştır. Sonuçlar öğretmen öz yeterliğinin İngilizce öğretimi üzerinde etkisi olduğunu göstermiştir. Elde edilen veriler öğretmen öz yeterliği ile öğretmenlerin İngilizce yeterliği arasında ilişki olduğunu göstermiştir. Öğretmenlerin çoğunun sınıflarında iletişime dayalı stratejiler kulllandıkları tespit edilmiştir. Bu çalışma öğretmenlerin öz yeterliğini geliştirmek için nelere ihtiyaç duyduklarını anlamak için gerekli ve faydalı bilgi sağlamaktadır.

| Çağ Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim