Yazar "Aran, Erhan" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe An analysis of blended learning activities for learning management systems (LMSs) in efl course books(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015) Aran, Erhan; Şahinkarakaş, ŞehnazBu çalışmanın amacı, Pearson Education tarafından basılmış olan Choices Intermediate ve Oxford University Publishing tarafından basılmış olan Aim High Level 3 kitapları gibi yabancı dil İngilizceyi öğreten ders kitaplarının öğrenim yönetim sistemlerine ne ölçüde harmanlanmış öğrenme aktivitelerini dahil ettiğini incelemektir. Ders kitaplarının öğrenim yönetim sistemlerinde yer alan aktivitelerin analizinde altı farklı alt bölümden oluşan detaylı bir kontrol listesi kullanıldı. Aktivitelerden edinilen verilen kontrol listesinde yer alan maddelere bağlı kalınarak "Evet", "Hayır" ve "Bir ölçüde" şeklinde açıklandı. Aktivitelerin kapsamında nirengi yapmak ve taraflı yorumlardan doğabilecek kavramsal yanlış anlamalardan kaçınmak için kontrol listesi üç farklı analist tarafından tatbik edildi. Nitel veri analizi özellikle de betimleme yaklaşımından faydalanıldı. Bu çalışmanın sonucu öğrenme-öğretme içeriği, öğrenicilere uygunluk, amaç ve edinimler, beceriler, dil ve etkileşim gibi genel konseptin değerlendirmesiyle ilgili olan maddelerin çoğunlukla olumlu olarak değerlendirildiğini ortaya çıkarmıştır. Ancak öğrenim yönetim sistemlerindeki bazı nitelikler gereksinimleri karşılamakta, bir ölçüde karşılamakta veya hiçbir şekilde karşılamamaktadır.












