The influence of peer feedback on students' writing performance and their attitudes towards writing
Abstract
Bu çalışma akran dönütün öğrencilerin yazı becelerine ve yazı dersine olan tutumlarına olan etkisini incelemiştir. Çalışma 2013-2014 yılları arasında Toros Üniversitesi hazırlık okulu tarafından verilen hazırlık programına ait tek sınıf dahilinde 20 bay ve bayan öğrenciden oluşmaktadır. Ön test, Ara test ve Son test ile akran dönütü uygulama öncesi ve sonrası öğrencilerin başarı farklılığının ölçülmüştür. Aynı zamanda çalışmadan sonra öğrencilerin yazı yazma becerisine karşı tutumlarının değiştiğini mi veya aynı kalıp kalmadığını görmek için öğrencilerden çalışma öncesi ve sonrası tutum paragrafı yazmaları istenmiştir. Çalışma sonunda writing becersine karşı olumlu tutum sahibi olan öğrencilerin sayılarının önemli derecede arttığı gözlenmiştir ayrıca öğrencilerin aldığı notlarında önemli derecede yükseldiği görülmüştür. This study investigated the influence of peer feedback on students' writing performance and attitudes towards writing. The sample of the study consisted of 20 male and female students from preparatory school students writing course offered by the English Department at Toros University in the academic year 2013/2014. A pre- ,mid-, and a post-tests were applied to check the students' performance before and after the feedback sessions also, a pre-attitude paragraph and a post-attitude paragraph were asked students to write to see whether the students' attitudes change or stay same after the study. At the end of the study, the number of the students who had positive attitude towards writing skill increased significantly also, students' grades improved significantly, too.
Collections
- Tez Koleksiyonu [377]