Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorŞahinkarakaş, Şehnaz
dc.contributor.authorBilen, Mehmet Veysel
dc.date.accessioned2019-08-19T12:57:38Z
dc.date.available2019-08-19T12:57:38Z
dc.date.issued2014en_US
dc.date.submitted2014
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/881
dc.description.abstractBu çalışma akran dönütün öğrencilerin yazı becelerine ve yazı dersine olan tutumlarına olan etkisini incelemiştir. Çalışma 2013-2014 yılları arasında Toros Üniversitesi hazırlık okulu tarafından verilen hazırlık programına ait tek sınıf dahilinde 20 bay ve bayan öğrenciden oluşmaktadır. Ön test, Ara test ve Son test ile akran dönütü uygulama öncesi ve sonrası öğrencilerin başarı farklılığının ölçülmüştür. Aynı zamanda çalışmadan sonra öğrencilerin yazı yazma becerisine karşı tutumlarının değiştiğini mi veya aynı kalıp kalmadığını görmek için öğrencilerden çalışma öncesi ve sonrası tutum paragrafı yazmaları istenmiştir. Çalışma sonunda writing becersine karşı olumlu tutum sahibi olan öğrencilerin sayılarının önemli derecede arttığı gözlenmiştir ayrıca öğrencilerin aldığı notlarında önemli derecede yükseldiği görülmüştür.en_US
dc.description.abstractThis study investigated the influence of peer feedback on students' writing performance and attitudes towards writing. The sample of the study consisted of 20 male and female students from preparatory school students writing course offered by the English Department at Toros University in the academic year 2013/2014. A pre- ,mid-, and a post-tests were applied to check the students' performance before and after the feedback sessions also, a pre-attitude paragraph and a post-attitude paragraph were asked students to write to see whether the students' attitudes change or stay same after the study. At the end of the study, the number of the students who had positive attitude towards writing skill increased significantly also, students' grades improved significantly, too.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖğrencilerin tutumlarıen_US
dc.subjectSürece dayalı yazıen_US
dc.subjectAkran dönütüen_US
dc.subjectYazı becerisien_US
dc.subjectÖğretmen dönütüen_US
dc.subjectprocess writingen_US
dc.subjectteacher feedbacken_US
dc.subjectstudents’ attitudeen_US
dc.subjectWriting skillen_US
dc.subjectpeer feedbacken_US
dc.titleThe influence of peer feedback on students' writing performance and their attitudes towards writingen_US
dc.title.alternativeAkran dönütün öğrencilerin yazı becerilerine ve yazı dersine olan tutumlarına olan etkisien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster