Güncel Gönderiler: İngiliz Dili Eğitimi
Toplam kayıt 388, listelenen: 281-300
-
A case study: Gamification and its effect on motivation of learners of English
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışma oyunlaştırma yönteminin öğrencilerin genel dil motivasyonlarına etkide bulunup bulunmayacağını ve bu yönteme karşı öğrencilerin tutumlarını araştırmayı amaçlar. Bu çalışma Zirve Üniversitesi Yabancı Diller ... -
Promoting speaking strategies in ESP through drama
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışmanın amacı mesleki ingilizce eğitimi alan Fizyoterapi ve Beslenme Diyetetik bölümü üçüncü sınıf öğrencilerinin konuşma becerilerini incelemek ve tiyatro yöntemi kullanarak bu öğrencilerin konuşma becerilerini ... -
A case study on a vocabulary development program based on multiple intelligence theory
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)İngilizce Öğretimi günden güne daha önemli oluyor. Dahası, kelime öğretimi dil öğretiminde çok önemli bir şey, çünkü kelimler hislerimizi, duygularımızı ve fikirlerimizi göstermede önemli bir rol oynuyor. Bu yüzden, ... -
A case study on collaborative group activities to reduce EFL learners' foreign langauge speaking anxiety in a university context
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Eğitimcilerin pek çoğu eğitim ortamlarındaki faktörlerden etkilenmektedir. Bu faktörler çoğunlukla öğrencilerin motivasyonu, tutumları ve başarılı dil öğrenme süreçlerini gerçekleştirmek için harcadıkları çabalar üzerinde ... -
Effect of bilingualism on foreign language skills: A comparison of bilinguals and monolinguals
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bir bireyin günlük yaşamında iki dili aktif bir şekilde kullanması veya iki dil üzerinde kontrolü olan iki dillilik kavramı, küreselleşme ve bunun sonucu olarak insanların göç etmesinin sonucu olabilir. Bu kavram araştırmacılar ... -
A case study of the reasons for anxiety and its reduction in english as a foreign language classroom
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışma endişenin dil öğreniminde nasıl ortaya çıktığını ve olası sebeplerini inceleyerek edebiyata katkıda bulunmuştur. Bu çalışma, öğretmenlerin, yabancı dil derslerinde konuşma endişesi yaşayan öğrencileri detaylı ... -
EFL teachers' attıtudes towards teachıng English to young learners
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışmada, 2. 3. ve 4. sınıf olan 8–10 yaşlarındaki çocuklara İngilizceyi yabancı dil olarak öğreten öğretmenlerin profili araştırılmıştır. İngilizce öğretmenlerinin ilköğretim birinci kademedeki çocuklara, yabancı dil ... -
A study on foreign language teaching anxiety of non-native speakers
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)The main objective of this study is to investigate if non-native EFL instructors have foreign language listening and speaking anxiety. At the same time, if there is a relationship between these anxieties and self-efficacy ... -
EFL teachers' conceptions of teaching grammar
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Gramer öğretimi, dil öğretiminde en önemli hususlardan bir tanesidir çünkü öğrencilerin uygun bir şekilde hedef dili kullanımını etkiler. Öğretmenlerin grameri öğretimi ve kullandıkları gramer yapılarını pratik yöntemleri, ... -
Öğrenci kaygısı ve genel yeterlilik testindeki konuşma bölümüne olan etkisinin tanıtımı
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Bu çalışmanın amacı üniversite hazırlık okulu öğrencilerinin konuşma testi kaygısı hissedip hissetmeyeceğinin belirlenmesidir. Ayrıca, bu çalışmada öğrencilerin cinsiyetleri ve bölümlerine göre kaygılarının oranında ... -
An action research study on teacher development in a university context
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Öğretmen gelişimi konusundaki bu eylem araştırma çalışmasının iki amacı vardır. Çalışmanın birinci amacı üniversitenin İngilizce hazırlık okulunda çalışmakta olan öğretmenlerin küçük ölçekli eylem araştırma çalışması yaparak ... -
A study on the evaluation of the writing coursebook and development of writing strategies in a university context
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışma bir üniversite yabancı diller yüksek okulunda kullanılan yazma kitabının incelenmesini ve sonucunda yazma stratejileri önermeyi amaçlamıştır. Çalışmaya Zirve Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu'nun 151 ... -
A study on the identification of the reading strategy types used by 9th grade EFL learners in a private high school
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışma, Özel Sunguroğlu Lisesi 9. Sınıf öğrencilerinin okuma stratejileri hakkındaki farkındalıklarını araştırmak ve bir okuma aktivitesi ortaya koyarken kullandıkları stratejileri belirlemek için yapılmıştır. Bu ... -
Exploring (Mis) matches between students' and teachers' preferences for efl classroom activities
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Sınıfiçi strateji ve düşünce sistemlerinin geliştirilmesinde, hem öğrenci hem de öğretmenlerin aktivite tercihlerinin gerçek anlamda bilinmesi yabancı dil sınıflarında başarının habercisi olan anahtar unsurdur. Öğretmenlerin ... -
An investigation of vocabulary mastery through visual aids and its relationship to the attitudes of seventh grade students
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Genel olarak, öğrenme, dil temelli bir eylemdir ve baskın bir şekilde kelime bilgisine dayanmaktadır. Bütün temel beceri alanlarında öğrenciler zengin bir kelime hazinesine ihtiyaç duyarlar. Kelime öğretiminde ise eğitimciler ... -
A comparison of private and state high school EFL teachers perceptions on the quality of English language education in Turkey
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışmada İngilizce öğretmenlerinin bulundukları okullardaki İngilizce öğretimi kalitesini nasıl algıladıklarını belirlenmesi ve devlet sektöründe ve özel sektörde çalışan öğretmenlerin görüşlerini karşılaştırılması ... -
The attitudes of elt instructors toward blended learning at Zirve University
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışmanın amacı, Zirve Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda görev yapan İngilizce okutmanlarının harmanlanmış öğrenime bakış açısını ölçmek, ve bir öğrenme yönetim sistemi olan Schoology'nin harmanlanmış öğrenim ... -
Students' attitudes to teacher's oral feedback in efl classroom
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Bu çalışmanın amacı liselerin hazırlık sınıflarında okuyan öğrencilerin dönüt almayla ilgili fikir ve tutumlarını araştırmaktır. Çalışma özellikle öğrencilerin sözlü dönüte ilişkin tutumlarını ve İngilizce öğretmenlerin ... -
A study on the attitudes of ELT teachers toward computer assisted language learning
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışmada İngilizce öğretmenlerinin bulundukları okullardaki bilgisayar destekli dil eğitimine karşı tutumlarının ölçülmesi amaçlanmıştır. Çalışmada betimleyici yaklaşım araştırma yöntemi olarak belirlenmiş ve araştırma ... -
The impact of the implementation of dynamic assessment in raising students' metasyntactic awareness
(Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Dinamik Değerlendirme öğrencilerin dil becerilerini ölçen alternatif bir yöntemdir. Kökenini Vygotsky'nin sosyo-kültürel teorisinden alan Dinamik Değerlendirme'de öğretim ve değerlendirme bütünleşmiştir. Luria'nın (1979) ...