Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorYumru, Hülya
dc.contributor.authorYetkin, Cihan
dc.date.accessioned2019-08-26T08:06:19Z
dc.date.available2019-08-26T08:06:19Z
dc.date.issued2015en_US
dc.date.submitted2015
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/1019
dc.description.abstractBu çalışma öğretmen adaylarının ilkokul/ortaokul düzeyindeki sınıflarda kullanacağı değerlendirme stratejileri algılarını ölçmeyi amaç edinir. Bu çalışma Mersin Üniversitesi'nde öğrenim gören 30 öğretmen adayı ile yürütüldü. Çalışma, 3 gün sürdü. Önce, 30 öğrenciye 3'ü kapalı uçlu, 5'i açık uçlu olmak üzere 8 soruluk bir anket uygulandı. Anketin ilk sorusu öğretmen adayları ile ilgili gerekli bilgileri temin etmek amacını güdüyordu. Daha sonraki aşamada 5 öğrenciye açık uçlu sorular yöneltilerek mülakat yapıldı. Öğretmen adaylarının Gözlem Tekniğine diğer değerlendirme stratejilerinden daha fazla önem verdiği bulgusuna ulaşıldı.en_US
dc.description.abstractThis study aims to investigate the perceptions of candidate English teachers on the utilization of assessment strategies in primary/junior settings. This study was carried out with 30 pre-service English language teachers in Mersin University and lasted for 3 three days. Firstly, the questionnaire, which consisted of 3 close-ended and 5 open-ended questions was distributed to 30 candidate English teachers. The first question aimed to elicit background information about the participants of the study. For the next step, open-ended questions were asked to 5 candidate English language teachers in the interview format. In the study, it was seen that candidate English teachers give more importance to Observation Techniques than any of other assessment strategies.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDeğerlendirme Okur-Yazarlığıen_US
dc.subjectDeğerlendirme Algısıen_US
dc.subjectDeğerlendirmeen_US
dc.subjectÖğretmen Adaylarıen_US
dc.subjectPerceptions On Assessmenten_US
dc.subjectAssessment Literacyen_US
dc.subjectAssessmenten_US
dc.subjectCandidate Teachersen_US
dc.titleAn investigation on ELT teacher candidates' assessment literacyen_US
dc.title.alternativeİngilizce dersi öğretmen adaylarının değerlendirme okur yazarlığı üzerine bir araştırmaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster