dc.contributor.advisor | Yumru, Hülya | |
dc.contributor.author | Yetkin, Cihan | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T08:06:19Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T08:06:19Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.date.submitted | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12507/1019 | |
dc.description.abstract | Bu çalışma öğretmen adaylarının ilkokul/ortaokul düzeyindeki sınıflarda kullanacağı değerlendirme stratejileri algılarını ölçmeyi amaç edinir. Bu çalışma Mersin Üniversitesi'nde öğrenim gören 30 öğretmen adayı ile yürütüldü. Çalışma, 3 gün sürdü. Önce, 30 öğrenciye 3'ü kapalı uçlu, 5'i açık uçlu olmak üzere 8 soruluk bir anket uygulandı. Anketin ilk sorusu öğretmen adayları ile ilgili gerekli bilgileri temin etmek amacını güdüyordu. Daha sonraki aşamada 5 öğrenciye açık uçlu sorular yöneltilerek mülakat yapıldı. Öğretmen adaylarının Gözlem Tekniğine diğer değerlendirme stratejilerinden daha fazla önem verdiği bulgusuna ulaşıldı. | en_US |
dc.description.abstract | This study aims to investigate the perceptions of candidate English teachers on the utilization of assessment strategies in primary/junior settings. This study was carried out with 30 pre-service English language teachers in Mersin University and lasted for 3 three days. Firstly, the questionnaire, which consisted of 3 close-ended and 5 open-ended questions was distributed to 30 candidate English teachers. The first question aimed to elicit background information about the participants of the study. For the next step, open-ended questions were asked to 5 candidate English language teachers in the interview format. In the study, it was seen that candidate English teachers give more importance to Observation Techniques than any of other assessment strategies. | en_US |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.publisher | Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Değerlendirme Okur-Yazarlığı | en_US |
dc.subject | Değerlendirme Algısı | en_US |
dc.subject | Değerlendirme | en_US |
dc.subject | Öğretmen Adayları | en_US |
dc.subject | Perceptions On Assessment | en_US |
dc.subject | Assessment Literacy | en_US |
dc.subject | Assessment | en_US |
dc.subject | Candidate Teachers | en_US |
dc.title | An investigation on ELT teacher candidates' assessment literacy | en_US |
dc.title.alternative | İngilizce dersi öğretmen adaylarının değerlendirme okur yazarlığı üzerine bir araştırma | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |