Yazar "İnözü, Jülide" için listeleme
-
Acquiring intercultural competence from coursebooks: an analysis of learning tasks in the coursebook "The Big Picture"
Erdoğan, Saycan Bora (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Türkiye'de yabancı dil öğrenimi için birçok kaynak bulunmaktadır. Bunların en başında da ders kitapları gelmektedir. Ders kitapları ingilizce öğretimi ve öğrenimi için anahtar konumdadır ve bu yüzden ders kitabında olması ... -
An Action Research on Fostering Reflective Thinking for Writing Improvement
İnözü, Jülide; Yumru, Hülya; Yumru, Hülya (2006)Bu çalışma Çukurova Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği birinci sınıf öğrencilerini yazma becerilerini geliştirme sürecinde sorumluluk almaya teşvik edebilmek için uyguladığımız yöntemleri içermektedir. Ayrıca makalede bu ... -
An analysis of the factors relating foreign language anxiety of university students studying at the preparatory school of Beykent University
Kaygusuz, Meltem (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)İngilizce, sadece iletişim için gerekli değil aynı zamanda bilimsel, kültürel, ekonomik ve politik gelişmeler açısından önemli bir role sahip olan ortak bir dil olarak görülmektedir. Türk insanları da İngilizce öğrenmenin ... -
Beliefs about language learning and language learning strategy use in an EFL context
Geyimci, Gülşah (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Çalışma, Beykent üniversitesi hazırlık sınıflarında 218 öğrencinin yabancı dil öğrenme hakkında inançlarını ve dil öğrenmeyle ilgili strateji kullanımını araştırdı. Çalışmanın ikinci amacı öğrencilerin dil öğrenimiyle ... -
A case study of perceptions and attitudes of 7th grade English language learners toward classroom practices for the development of student autonomy
Döndüoğlu, Eda (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Özerklik, eğitim dünyasının yaşam boyu süreçte bağımsız bir şekilde bir dili nasıl öğrenebileceğini öğrenebilen dil öğrencisine ihtiyacı olduğu için, dil öğretiminde önemli bir konudur. Aynı zamanda, özerklik anlayışı, dil ... -
Developing intercultural competence of foreign language learners by using awareness raising classroom activities
Özkaya, Buket Güllü (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Küreselleşmenin ve farklı kültürel çevrelerden insanlarla kültürlerarası etkileşimlere yol açan diğer faktörlerin sonucu olarak, kültürlerarası yeterlilik giderek daha çok önem kazanmaktadır. Dolayısıyla, insanların ... -
Investigating pragmatic information in an efl coursebook: A case of "yes you can"
Binici, Elçin (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Bu niceliksel çalışma söz eylemlerin iletişimsel işlevi üzerine odaklanmayı amaçlamıştır ve bu çerçevede Türkiye' de lise düzeyindeki okullarda kullanılmak üzere hazırlanan Yes You Can A1.1 ve Yes You Can A2.1 ders ... -
The reasons for undesirable behaviors among English language learners
Akkar, Simay (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)Bu çalışma ilk olarak yüksek öğretimdeki dil sınıflarında genel olarak karşılaşılan istenmeyen davranışları ortaya çıkarmayı hedeflemektedir. Çalışmanın ikinci amacı, dil öğrenme sürecinden kaynaklanan istenmeyen davranışları ... -
The relationship between university students' epistemological and foreign language learning beliefs
Munis, Mehmet Emin (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)Bu çalışmada, üniversite öğrencilerinin epistemolojik ve yabancı dil öğrenimine dair inançları araştırılmıştır. Bu doğrultuda, Şırnak Üniversitesinde okuyan 157 kız 145 erkek olmak üzere 302 birinci sınıf öğrencisi çalışmaya ... -
Turkish EFL students' and teachers' perspectives on the use of L1 in english classrooms
Güneş, Gökhan (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Mevcut çalışma, İngilizce dil sınıflarında anadil kullanımına ilişkin İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen Türk öğrencilerin ve öğretmenlerinin görüşlerini araştırmayı amaçlamıştır. Çalışma aynı zamanda anadil kullanımına ...