Use of arts and multimodality in learning and teaching English as a foreign language
Özet
Bu çalışma sanatın ve çoklu öğrenme yönteminin İngilizce'nin yabancı dil olarak öğretimindeki ve öğrenimindeki önemini ve etkinliğini araştırmaktadır. Sanatın çoklu öğrenme modeli için kullanışlı bir araç olmasının yanısıra eleştirel ve yaratıcı düşünceyi geliştirmesi çalışmadaki iki temel odak noktası olmuştur. Sanatın ileri düşünme becerilerini geliştirdiği ve farklı öğrenme modelleri bağlamında kapsamlı bir araç olduğu detaylı bir literatür taraması ve içerik analizi ile desteklenmiştir. Araştırmanın sonucunda sanatın İngilizce'nin yabancı dil olarak öğretilmesinde sadece belirli öğrenme modellerini hedef alan geleneksel yöntemlerin aksine çeşitli öğrenme şekillerini desteklediği gözlemlenmiştir. Anahtar Kelimeler: Yabancı dil eğitimi, yabancı dil öğrenimi, sanat, çoklu öğrenme modeli, eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme. This study examines the effectiveness and significance of art and multimodal learning approach in teaching and learning English as a foreign language. Art as being a useful tool in multimodal learning along with fostering critical and creative thinking are the two main focal points in the study. It is fortified with detailed literature review and content analysis that art improves higher thinking skills and art is a comprehensive medium in the context of diversity of learning styles. As a result of the study, it is observed that art encourages diverse learning styles and higher thinking skills, in contrast with conventional methods aiming particular learning models. Key Words: Foreign language teaching, foreign language learning, art, multimodal learning, critical thinking, creative thinking.
Koleksiyonlar
- Tez Koleksiyonu [377]