dc.contributor.author | Yılmaz, Ceylan | |
dc.contributor.author | Humıston, Kim Raymond | |
dc.date.accessioned | 2019-08-23T07:38:11Z | |
dc.date.available | 2019-08-23T07:38:11Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.date.submitted | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12507/938 | |
dc.description.abstract | Birçok teknolojik alet hayatımıza dahil olmaktadır. Gün geçtikçe biz teknolojiye daha çok bağımlı yaşıyoruz. Şu açıktır ki, teknoloji hayatımızın her parçasında etkilidir; mesela öğrenme ve öğretim sürecinde. Bundan dolayı teknolojisiz bir dünya artık hayal edilemez. Teknoloji hem öğretim hem de öğrencilerin öğrenme yolları için birçok etkili metoda sahiptir. Çünkü artık geleneksel yöntemlerle öğretim daha az çekici ve verilmek istenen mesajın aktarılması daha zordur. Bundan dolayı multimedya ve çoklu öğretim tekniklerinin rolü çok değerlidir ve gün geçtikçe daha da büyüyor. Bu çalışmada; araştırmacı multimedya ve çoklu öğretim tekniklerinin etkisini vurgular. Öğrencilerin sosyo-ekonomik koşulları değişebilir. Her ders multimedya materyalleri içermektedir; örneğin, PowerPoint, çevrimiçi oyunlar ….. v.b. Öğrenciler multimedya materyalleri sayesinde öğrenime dahil olmaktadırlar. Araştırmacı, değişik alt yapıya sahip sekiz öğretmeni gözlemlemiştir. Öğrencilerin ve öğretmenlerin multimedyaya yaklaşımları hakkında daha detaylı bilgi elde etmek için, araştırmacı gözlem, röportaj ve anket kullanmıştır. | en_US |
dc.description.abstract | A lot of versions of technological devices have been integrated into our daily lives. Day by day, we are living more dependent on technology. It is clear that technology is really effective on every part of our lives such as teaching and learning. Therefore, a world without technology cannot be imagined any longer. Technology has a lot of effective ways for both teaching and the way learners acquire the subject since teaching via traditional methods have become more unattractive and hard to transfer the message. Thus, the roles of multimedia and multimodal teaching are significantly invaluable and it is rapidly growing. In this study, the researcher emphasized the influence of multimedia and multimodal teaching structures. The socio-economic conditions of learners may change. Each lesson included multimedia materials, for instance, songs, PowerPoint, online games, animation etc. The learners were integrated into teaching via multimedia materials. The researcher observed eight teachers coming from different backgrounds. She used observation, interview and questionnaires to catch detailed information about students' and teachers' approaches towards multimedia. The researcher observed eight teachers coming from different backgrounds. She used observation, interview and questionnaires to catch detailed information about the students' and teachers' approaches to multimedia. | en_US |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.publisher | Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Yabancı Dil Öğretimi | en_US |
dc.subject | Multimedya Yoluyla Öğretim Yöntemleri | en_US |
dc.subject | Multimedyayla Öğretim | en_US |
dc.subject | Teknoloji Tabanlı Materyaller | en_US |
dc.subject | Öğrenciler | en_US |
dc.subject | Multimedya | en_US |
dc.subject | Teaching Foreign Language | en_US |
dc.subject | Teachings Structures Through Multimedia | en_US |
dc.subject | Teaching With Multimedia | en_US |
dc.subject | Technology Based Materials | en_US |
dc.subject | Learners | en_US |
dc.subject | Multimedia | en_US |
dc.title | The use of multimedia in English language teaching classes | en_US |
dc.title.alternative | İngiliz dili eğitimi sınıflarında multimedyanın kullanımı | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |