Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇelik, Öznur
dc.contributor.authorŞahinkarakaş, Şehnaz
dc.date.accessioned2019-08-23T06:39:34Z
dc.date.available2019-08-23T06:39:34Z
dc.date.issued2015en_US
dc.date.submitted2015
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/925
dc.description.abstractBu çalışma 2. sınıfta İngilizce öğrenmeye başlayanlar ile 4. sınıfta İngilizce öğrenmeye başlayanların İngilizceye karşı olan tutumları arasındaki farkı bulmayı amaçlamaktadır. Çalışmanın amaçları doğrultusunda, nicel bir araştırma uygulanmıştır. Çalışma, 2014-2015 eğitim öğretim yılında, Mersin'in Mezitli ilçesindeki sekiz farklı devlet okulunda, 290 3. sınıf ve 395 5. sınıf öğrencisi ile uygulanmıştır. Veri, gülen yüz dil tutum ölçeği (Smiley Face Language Attitude Scale) ile toplanmıştır. Çalışmanın sonuçları, 2. sınıfta İngilizce öğrenmeye başlayanların 4. sınıfta İngilizce öğrenmeye başlayanlardan daha yüksek olumlu tutum sergilediklerini göstermiştir. Çalışma ayrıca, kız öğrencilerin İngilizce'ye karşı erkek öğrencilerden daha yüksek olumlu tutum sergilediklerini göstermiştir.en_US
dc.description.abstractThis study aims to find out the attitudinal differences of students who have started to learn English at 2nd grade and the ones who have started to learn English at 4th grade towards English. For the purposes of the study, a quantitative research was carried out. The study was conducted with 290 3rd grade students and 395 5th grade students in eight different state schools in Mezitli district of Mersin in the academic year of 2014-2015. Data were collected by means of a Smiley Face Language Attitude Scale. The study results revealed that students who have started to learn English at 2nd grade show more positive attitudes towards English than the ones who have started to learn English at 4th grade. The study also demonstrated that female language learners have more positive attitudes towards English than male language learners.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleThe role of starting age to learn English as a foreign language in young learners' attitudes towards Englishen_US
dc.title.alternativeÇocukların İngilizce'ye olan tutumlarında yabancı dil olarak İngilizce öğrenmeye başlama yaşının rolüen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster