Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorHumıston, Kim Raymond
dc.contributor.authorYılmaz, Dilek
dc.date.accessioned2019-08-22T11:35:45Z
dc.date.available2019-08-22T11:35:45Z
dc.date.issued2018en_US
dc.date.submitted2018
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/917
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı çok küçük öğrencilerin şarkılar aracılığı ile nasıl kelime öğrendiklerini ve şarkılarla kelime öğrenimine nasıl tepki verdiklerini bulmaktır. Kırşehir'de Defne Kılıçözlü Anaokulunda, süreç boyunca şarkılarla öğretim yapılan yaşları dört ile beş arasında olan kırk öğrenciyle Ekim'den Mart'a kadar altı aylık sürede gerçekleştirilen bu çalışma, öğretmen günlüğü, video kayıtların gözlemi ve röportajlara dayalı nitel bir çalışmadır. Çalışmanın sonunda, öğrencilerin yalnızca eğlenerek değil öğrenerek de şarkıları sevdikleri, şarkılarla kelime öğrendikleri ve de daha önce öğrendikleri kelimeleri kolaylıkla hatırlayabildikleri bulunmuştur.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to find out how very young learners can learn vocabulary through the songs and how they react to learning English vocabulary. It took six months from October to March to complete this research covering forty very young learners aged between four and five in a Kindergarten called Defne Kılıçözlü, Kırşehir, in which students were taught songs during the period. This study is a qualitative study based on a teacher diary, observations of video records, and interviews. It was found out that the students liked the songs and could easily learn the vocabulary items through the songs while not only having fun together but also learning the vocabulary and that they could remember the words they had learnt more easily.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMüzik ve Şarkılaren_US
dc.subjectKelime Öğrenimien_US
dc.subjectÇok Küçük Yaştaki Öğrencileren_US
dc.subjectMusic and Songsen_US
dc.subjectLearning Vocabularyen_US
dc.subjectVery Young Learnersen_US
dc.titleThe effectiveness of using songs in teaching vocabulary to very young learners in a foreign language teaching classroomen_US
dc.title.alternativeYabancı dil öğretilen bir sınıfta çok küçük çocuklara kelime öğretiminde şarkı kullanmanın etkililiğien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster