Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorHumıston, Kim Raymond
dc.contributor.authorUysal, Merve
dc.date.accessioned2019-07-26T08:46:24Z
dc.date.available2019-07-26T08:46:24Z
dc.date.issued2017en_US
dc.date.submitted2017
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/835
dc.description.abstractDil öğretiminde şarkıların kullanımı geniş ölçüde araştırılmış ve araştırmacılar şarkıların dil öğretimi üzerinde olumlu etkisi olduğunu ortaya koymuşlardır. Şarkıların dil bilgisi yapılarını öğretme üzerindeki etkilerini araştıran bu tanımlayıcı tipteki çalışma, yukarıda belirtilen hedeflere ulaşmak amacıyla yapılmıştır. Araştırma, Çağ Kolejinde eğitim görmekte olan 24 altıncı sınıf öğrenciyle gerçekleştirilmiştir. Gerekli olan veriler şarkı kullanımı hakkındaki bir anket, öğretmen günlüğü ve sınıf içerisinde kayıt edilen videoların kağıda aktarımı sonucunda toplanmıştır. Çalışma bulgularına göre şarkılar, dilbilgisi öğretimine yardımcı bir araç olarak kullanılabilir. Ayrıca bir çok katılımcı şarkıların dilbilgisi öğretiminde kullanılmasına dair olumlu algılara sahip olduğunu belirtmiştir.en_US
dc.description.abstractThe use of songs in language teaching has been widely investigated and many researchers have reported positive effects of songs on language learning. This study aims to investigate teaching grammar structures through songs. It aims to bring out students' attitudes towards learning English through songs. It also determines to bring out students' comprehension about if English songs are beneficial for building self-assurance. A descriptive research on the effect of teaching grammar through songs was conducted in order to achieve the aims mentioned above. It was carried out at a private school with 24 students in 6th grade. The data was collected through a four point likert questionnaire, teacher diary and the transcriptions of video recordings made in the classroom. The results of the study reveal that songs are helpful in teaching grammar and most of the participants are happy with the use of songs in their English classes.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEffective Learningen_US
dc.subjectLearning Grammar Structuresen_US
dc.subjectMusic and Songsen_US
dc.subjectEnjoyable Learningen_US
dc.subjectEğlenceli Öğrenmeen_US
dc.subjectDil Bilgisi Yapısı Öğrenimien_US
dc.subjectMüzik ve Şarkılaren_US
dc.subjectEtkili Öğrenmeen_US
dc.titleTeaching grammar structures through songsen_US
dc.title.alternativeGramer yapılarının şarkılarla öğretimien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record