dc.contributor.advisor | Yumru, Hülya | |
dc.contributor.author | Avşar, Özgür | |
dc.date.accessioned | 2019-07-25T07:23:45Z | |
dc.date.available | 2019-07-25T07:23:45Z | |
dc.date.issued | 2017 | en_US |
dc.date.submitted | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12507/788 | |
dc.description.abstract | Teknolojik gelişmelerden dolayı ve küreselleşmenin bir sonucu olarak, bilginin önemi son on yıl içerisinde artarak değişim göstermiştir. Eğitim bilginin ve öğrenmenin temel aracı olduğu için, bu değişiklikler aynı zamanda eğitim sistemlerine de yansımıştır. Bu değişikliklerin bir sonucu olarak da her ne kadar hâlâ kullanılıyor olsalar da geleneksel eğitim yöntemleri kademeli olarak verimliliklerini kaybetmişlerdir. Bu nedenle, eğitim alanında yeni yöntemler bu beklentilerden dolayı ortaya çıkmıştır. Bu yöntemlerden biri öğretim ve öğrenim süreçlerinde yaygın bir şekilde kullanılan proje tabanlı öğrenmedir. Mevcut çalışma proje tabanlı öğrenmeye yönelik İngilizce öğretmenleri ve öğrencilerinin görüşlerini incelemeyi amaçlamaktadır. Çalışma sonunda Proje Tabanlı Öğrenmede eğitimin ayrılmaz iki parçası olan öğretmen ve öğrencilerin ebeveynleri ile birlikte yeterince bilgi birikimi ve donanımına sahip olmadıkları bunun da bir sonucu olarak Proje Tabanlı Öğrenmenin bu hız çağının gereksinimlerine ayak uyduracak kadar etkili bir şekilde uygulanmadığı tespit edilmiştir. | en_US |
dc.description.abstract | Due to technological developments and as a result of globalization, importance of information has increasingly changed in the last era. Since education is the primary tool for knowledge and information, these changes have also reflected education systems drastically. As a consequence of these changes, traditional education methods, although still used, lost their efficiency gradually. Therefore, new methods in education emerged due to the new expectations. One of these methods is the project based learning which is a widely used method in teaching and learning processes. Present study aims to investigate English teachers' and students' views towards project based learning. At the end of the study, it was found out that, in Project Based Learning, teachers and students, the two indispensable part of education, do not have sufficient knowledge and competence, and as a consequence, Project Based Learning is not applied so efficiently as to catch up with the necessities of this age of speed. | en_US |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.publisher | Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | İngilizce eğitimi | en_US |
dc.subject | proje tabanlı öğrenme | en_US |
dc.subject | Proje | en_US |
dc.subject | English education | en_US |
dc.subject | project based learning | en_US |
dc.subject | Project | en_US |
dc.title | An investigation on the implementation of project based learning in ELT | en_US |
dc.title.alternative | İngiliz dili eğitiminde proje tabanlı öğrenmenin uygulanması üzerine bir araştırma | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |