dc.contributor.advisor | Yumru, Hülya | |
dc.contributor.author | Kurt, Mehmet | |
dc.date.accessioned | 2019-07-24T08:55:37Z | |
dc.date.available | 2019-07-24T08:55:37Z | |
dc.date.issued | 2016 | en_US |
dc.date.submitted | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12507/764 | |
dc.description.abstract | İngilizcenin önemi günden güne artmaktadır. Gerekliliğinin farkına ne kadar çok varılırsa, etkili bir öğretme ve öğrenme ortamı hazırlamanın önemi de bir o kadar artar. Oyunların derslerde kullanımıyla dil öğrenme rahat bir ortamda keyifli ve etkili olabilir. Bu çalışmanın katılımcıları, 10-12 yaş ortalamasında olan, 29 başlangıç seviye İngilizce bilgisine sahip 4. sınıf öğrencileridir. Bu çalışma çocuklara İngilizce kelime öğretiminde oyunların katkılarını bulmak amacıyla yapılmıştır. Çalışma, 2015-2016 ikinci akademik eğitim öğretim döneminde, 4 hafta boyunca Van-Muradiye Fatih ilkokulunda yapılmıştır. Araştırmacı günlüğü ve yapılandırılmış görüşme veri toplama aracı olarak kullanılmıştır. Çalışmanın bulguları, kelime oyunlarının İngilizce öğrenen çocuklara, kelime öğretiminde yararlı olduğunu ortaya koymuştur. | en_US |
dc.description.abstract | It is an inevitable fact that English gains more importance day by day. The more its necessity is realized, the more importance is given to prepare an effective teaching and learning atmosphere. With the use of games in the lessons, learning a language can be enjoyable and effective in a relaxed environment. The purpose of this study was to find out the contribution of games in teaching vocabulary to young learners of English. The study was carried out for four weeks in the second term of 2015-2016 academic year at Muradiye Fatih Primary school in Van, Turkey. The participants of the present study were 29-beginner level 4th grade students between the ages of 10 and 12. Researcher diary and semi-structured interviews were used as data collection tools. The results of this study showed that games are beneficial in teaching vocabulary to young learners of English. | en_US |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.publisher | Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Çocuklara Öğretim | en_US |
dc.subject | Kelime Öğretimi | en_US |
dc.subject | İngilizce Dil Öğretimi | en_US |
dc.subject | Oyunlar | en_US |
dc.subject | Teaching Young Learners | en_US |
dc.subject | Teaching Vocabulary | en_US |
dc.subject | English Language Teaching | en_US |
dc.subject | Games | en_US |
dc.title | Contribution of games in teaching English to young learners | en_US |
dc.title.alternative | Çocuklara İngilizce öğretiminde oyunların katkıları | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |