Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorŞahinkarakaş, Şehnaz
dc.contributor.authorCan, Erdal
dc.date.accessioned2019-07-24T07:44:36Z
dc.date.available2019-07-24T07:44:36Z
dc.date.issued2017en_US
dc.date.submitted2017
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/757
dc.description.abstractBu çalışma İngilizce öğretmenlerinin sınıf değerlendirme alıştırmaları ve sınıf değerlendirme çalışmalarının etik boyutu hakkındaki görüşlerini, öğretmenlerin çalıştıkları eğitim seviyesi, öğretmenlik deneyimleri, çalıştıkları kurumlar ve eğitim durumları açışından incelemektedir. Data 143 İngilizce öğretmeninden Değerlendirme Alıştırmaları Ölçeği ve araştırmacı tarafından yazılan örnek durumlar aracılığıyla toplanmıştır. Analizler için Betimsel ve Çıkarımsal İstatistikler (T-test, Tek Yönlü ANOVA) kullanılmıştır. Sonuçlara göre, öğretmenlerin çalıştıklar eğitim seviyesi yükseldikçe, kalem-kâğıt testlerine olan bağımlılıkları artmaktadır. Ayrıca, farklı tip kurumlarda (Devlet/Özel) çalışan öğretmenler sınıf değerlendirme alıştırmalarının etik boyutu hakkında farklı görüşlere sahiptir.en_US
dc.description.abstractThis study investigates language teachers' classroom assessment practices and their views about the ethics of classroom assessment practices in terms of the education level the teachers teach at, the teachers' years of teaching experience, the institutions they work for, and their educational background. Data from 143 English teachers was collected through Assessment Practices Inventory (API) and the situations that are written by the researcher. Descriptive and Inferential Statistics (t-test, One Way ANOVA) were carried out for the analysis. According to the results, as the education level that teachers teach at increases, they depend more on paper-pencil tests. In addition, teachers who work for different types of institutions (public/private) have different views about the ethics of the classroom assessment practices.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBaşarı dışı Temelli Notlandırmaen_US
dc.subjectNotlandırmaen_US
dc.subjectGeçerlilik ve Güvenirliken_US
dc.subjectSınıf Değerlendirme Alıştırmalarıen_US
dc.subjectDeğerlendirmeen_US
dc.subjectEtiken_US
dc.subjectNon-achievement Based Gradingen_US
dc.subjectGradingen_US
dc.subjectValidity and Reliabilityen_US
dc.subjectClassroom Assessment Practicesen_US
dc.subjectEthicsen_US
dc.subjectAssessmenten_US
dc.titleEnglish teachers' classroom assessment practices and their vi̇ews about the ethics of classroom assessment practicesen_US
dc.title.alternativeİngilizce öğretmenlerinin sınıf değerlendirme alıştırmaları ve sınıf degerlendirme alıştırmalarının etik boyutu hakkındaki görüşlerien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster