Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorŞahinkarakaş, Şehnaz
dc.contributor.authorUğraş, Ayşe Tuğba
dc.date.accessioned2019-07-22T12:14:45Z
dc.date.available2019-07-22T12:14:45Z
dc.date.issued2014en_US
dc.date.submitted2014
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/686
dc.description.abstractBu çalışma endişenin dil öğreniminde nasıl ortaya çıktığını ve olası sebeplerini inceleyerek edebiyata katkıda bulunmuştur. Bu çalışma, öğretmenlerin, yabancı dil derslerinde konuşma endişesi yaşayan öğrencileri detaylı bir şekilde incelemesini amaçlamaktadır. Bu çalışma, ayrıca, yabancı dil öğretmenlerine, kaygılı öğrencilerin kaygı problemiyle baş etmesine yardım etmeleri için, bazı öneriler sunmaktadır. Bu çalışma kolektif vaka çalışması olduğu için, araştırmacı endişeli öğrencileri ve onların ortak sorunlarını inceleme şansı bulmuştur. Çalışmadaki katılımcılar, Gaziantep X Sağlık Meslek Lisesi'de okumakta olan dört öğrenci olmuştur. Bu çalışmada, öğrencilerin iki tanesi kız öğrenci, diğer iki tanesi ise erkek öğrencidir. Öğrencilerin hepsi dokuzuncu sınıf öğrencisidir ve kendilerine güven olmamasının yanısıra yabancı dil konuşmaktan da çok korkmaktadır.en_US
dc.description.abstractThis study contributes to literature by examining how anxiety reveals itself in language learning and by revealing possible causes of anxiety. This study aims at helping teachers investigate in details the students who experience the speaking anxiety problem. This study also gives teachers some suggestions about helping the students overcome their problem. As this study is a collective case study, the researcher has found the chance of investigating the anxious students and their common problems. The participants in this study were four students at Gaziantep X Medical Vocational High School. In this study, two of the students were female and the other two of the students were male. They were all ninth graders, and all of these students were afraid of speaking a foreign language as well as they are lack of self- confidence.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEndişe Sebeplerien_US
dc.subjectEndişeen_US
dc.subjectDil Öğrenimien_US
dc.subjectthe Reasons of Anxietyen_US
dc.subjectAnxietyen_US
dc.subjectLanguage Learningen_US
dc.titleA case study of the reasons for anxiety and its reduction in english as a foreign language classroomen_US
dc.title.alternativeYabancı dil sınıflarında ingilizce'ye karşı olan endişe sebepleri ve endişenin azaltılması ile ilgili vaka çalışmasıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster