dc.contributor.advisor | Şahinkarakaş, Şehnaz | |
dc.contributor.author | Sazak, Mustafa Kemal | |
dc.date.accessioned | 2019-07-11T11:51:22Z | |
dc.date.available | 2019-07-11T11:51:22Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.date.submitted | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12507/392 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın amacı, Zirve Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda görev yapan İngilizce okutmanlarının harmanlanmış öğrenime bakış açısını ölçmek, ve bir öğrenme yönetim sistemi olan Schoology'nin harmanlanmış öğrenim amaçları doğrultusunda kullanımının doğasını ortaya çıkarmaktır. Çalışmaya Zirve Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda görev yapan 35 İngilizce okutmanı katılmıştır. Araştırmada veri toplama aracı olarak Moukali (2012) tarafından geliştirilmiş bir anket kullanılmıştır. Araştırma sonucunda elde edilen bulgular, Zirve Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda görev yapan İngilizce okutmanlarının harmanlanmış öğrenime karşı pozitif tutumlarının olduğunu göstermiştir. Ayrıca, araştırma sonucunda harmanlanmış öğrenimin dil öğretim ve öğrenim çevrelerinde daha başarılı olabilmesi için ankete katılan katılımcılar tarafından fikirler beyan edilmiştir. | en_US |
dc.description.abstract | The aim of this study is to find the attitudes of instructors toward blended learning at School of Foreign Languages, Zirve University, and to find out the nature of Schoology, a learning management system, for blended learning puproses. The participants who participated in this study were 35 English language instructors working at Zirve University. A questionnaire developed by Moukali (2012) was used as a data collection tool in this study. The findings revealed that the English language instructors working at Zirve University have a positive attitude toward blended learning. On the other hand, the opinions of the participants to make blended learning more successful in language teaching and learning environments were reflected comprehensively in the study. | en_US |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.publisher | Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Öğrenme Yönetim Sistemi | en_US |
dc.subject | Öğretmen Tutumları | en_US |
dc.subject | Harmanlanmış Öğrenim | en_US |
dc.subject | Eğitim/Öğretim Metodları | en_US |
dc.subject | Learning Management Systems, Attitudes of Teachers | en_US |
dc.subject | Teaching/Learning Methods | en_US |
dc.subject | Blended Learning | en_US |
dc.title | The attitudes of elt instructors toward blended learning at Zirve University | en_US |
dc.title.alternative | Zirve Üniversitesi'nde çalışan İngilizce öğretmenlerinin harmanlanmış öğrenime karşı tutumları | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |