Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorŞahinkarakaş, Şehnaz
dc.contributor.authorSazak, Mustafa Kemal
dc.date.accessioned2019-07-11T11:51:22Z
dc.date.available2019-07-11T11:51:22Z
dc.date.issued2014en_US
dc.date.submitted2014
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/392
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, Zirve Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda görev yapan İngilizce okutmanlarının harmanlanmış öğrenime bakış açısını ölçmek, ve bir öğrenme yönetim sistemi olan Schoology'nin harmanlanmış öğrenim amaçları doğrultusunda kullanımının doğasını ortaya çıkarmaktır. Çalışmaya Zirve Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda görev yapan 35 İngilizce okutmanı katılmıştır. Araştırmada veri toplama aracı olarak Moukali (2012) tarafından geliştirilmiş bir anket kullanılmıştır. Araştırma sonucunda elde edilen bulgular, Zirve Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda görev yapan İngilizce okutmanlarının harmanlanmış öğrenime karşı pozitif tutumlarının olduğunu göstermiştir. Ayrıca, araştırma sonucunda harmanlanmış öğrenimin dil öğretim ve öğrenim çevrelerinde daha başarılı olabilmesi için ankete katılan katılımcılar tarafından fikirler beyan edilmiştir.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to find the attitudes of instructors toward blended learning at School of Foreign Languages, Zirve University, and to find out the nature of Schoology, a learning management system, for blended learning puproses. The participants who participated in this study were 35 English language instructors working at Zirve University. A questionnaire developed by Moukali (2012) was used as a data collection tool in this study. The findings revealed that the English language instructors working at Zirve University have a positive attitude toward blended learning. On the other hand, the opinions of the participants to make blended learning more successful in language teaching and learning environments were reflected comprehensively in the study.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖğrenme Yönetim Sistemien_US
dc.subjectÖğretmen Tutumlarıen_US
dc.subjectHarmanlanmış Öğrenimen_US
dc.subjectEğitim/Öğretim Metodlarıen_US
dc.subjectLearning Management Systems, Attitudes of Teachersen_US
dc.subjectTeaching/Learning Methodsen_US
dc.subjectBlended Learningen_US
dc.titleThe attitudes of elt instructors toward blended learning at Zirve Universityen_US
dc.title.alternativeZirve Üniversitesi'nde çalışan İngilizce öğretmenlerinin harmanlanmış öğrenime karşı tutumlarıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster