Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorHumiston, Kim Raymond
dc.contributor.authorCem Bozdoğan, Süleyman
dc.date.accessioned2019-07-11T08:55:56Z
dc.date.available2019-07-11T08:55:56Z
dc.date.issued2013en_US
dc.date.submitted2013
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/359
dc.description.abstractBu çalışma, ögrencilere kültürel bağlamda multimedya kullanarak kelime öğretmek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırma Osmaniye Korkutata Üniversitesinde yapılmıştır. Çalışmanın katılımcılarını 2012-2013 akademik eğitim yılında, temel İngilizce seviyesinde eğitim gören 8 kişilik bir öğrenci grubu oluşturmaktadır. Eylem araştırması projesi tasarlanmış ve geliştirilmiştir.(Kemmis and Mc Taggart, 1988). Bu model planlama, eylem, gözlemleme ve yansıtma olmak üzere dört bölümden oluşmuştur. Veri toplama aracı olarak çalışma başında ve sonunda uygulanan kelime bilgisi testleri kullanılmıştır. Çalışma sonunda öğrencilerle mülakat yapılmış ve cevaplar değerlendirilmiştir. Ögrencilerin anlama seviyesini öğrenmek içinde anlama sınavı yapılmıştır.en_US
dc.description.abstractIn this study, it is aimed to develop a vocabulary teaching programme through multimedia. This study was carried out in Osmaniye Korkutata University in 2012-2013 academic year. The participants of this study included 8 beginner EFL students. It was designed and developed as an action research project (Kemmis and Mc Taggart, 1988). In this model, a self- reflective spiral consists of four phrases; planning, acting, observing and reflecting. Data was collected by the actions of the students, interview questions and vocabulary pre test and post test. And also I practised a comprehension exam to the students in order to test their level of understanding.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÇoklu Zekaen_US
dc.subjectİkili koden_US
dc.subjectMultimedyaen_US
dc.subjectKültürel bağlamen_US
dc.subjectMultiple Intelligenceen_US
dc.subjectDual Codeen_US
dc.subjectMultimediaen_US
dc.subjectCultural Contexten_US
dc.subjectTeachingen_US
dc.subjectVocabularyen_US
dc.titleTeaching vocabulary in cultural context to EFL students through multimediaen_US
dc.title.alternativeİngilizceyi yabancı dil olarak ögrenen öğrencilere kültürel bağlamda multimedya kullanarak kelime öğretimien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster