dc.contributor.advisor | Humiston, Kim Raymond | |
dc.contributor.author | Asutay Ülger, Hayriye | |
dc.date.accessioned | 2019-07-10T12:06:25Z | |
dc.date.available | 2019-07-10T12:06:25Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.date.submitted | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12507/297 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın amacı, edebi metinlerin ve çoklu öğrenme yönteminin dil sınıflarındaki etkinliğini araştırmaktır. Bu sebeple çalışmanın iki ana noktası vardır, ilki edebiyatın dil eğitimi üzerinde sağladığı avantajların altını çizmek, ikincisi de çoklu öğrenme teorisinin faydalarını belirtmektir. Her iki sonuca da ulaşmak için geniş ve detaylı bir literatür taraması, içerik analizi yapılmış ve belli çıkarıma varmak için bu tarama alana katkıda bulunmuş araştırmacıların yorumlarıyla desteklenmiştir. Ve bu alanda yapılmış araştırmalar, dil öğrenme ortamında geleneksel ya da tekli öğrenme metotlarının kullanılması yerine dil öğretiminin edebi metinlerle ve çoklu öğrenme yöntemiyle desteklenmesinin daha faydalı olduğunu desteklemektedir. Bu daha modern metotların sağladığı faydaların, öğrenmenin gereklerini daha iyi karşıladığı gözlemlenmiştir. | en_US |
dc.description.abstract | The purpose of the study is to examine the effectiveness of literary works as a medium for the multimodality principle in language classes. The study has two focal points, the first of which is to highlight the efficiency and advantages of literature usage in language classes. The second is to emphasize the strenghts of multimodality. Both conclusions have come after a wide and detailed literature review supported by the analysis and comments of the contributors of the field; a content analysis based study. Conclusions are based on the comparison of methods concerning language instruction. The research in the field demonstrates that rather than using traditional, uni-modal approaches in language learning environment, literary works presented in a multimodal context enchance the learning process. The use of more modern methods such as multimodal literature and language instruction have proven to be more successful than traditional methods. | en_US |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.publisher | Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Dil Öğretimi | en_US |
dc.subject | Çoklu Öğrenme Yöntemi | en_US |
dc.subject | Edebiyat | en_US |
dc.subject | Language Teaching | en_US |
dc.subject | Multimodality | en_US |
dc.subject | Literature | en_US |
dc.title | A content analysis study on the use of literary texts and multimodality in language classes | en_US |
dc.title.alternative | Edebi metinlerin ve çoklu öğrenme yönteminin dil öğretiminde kullanımı hakkında içerik analizi çalışması | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |