Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEker, Ecem
dc.date.accessioned2020-09-23T09:19:35Z
dc.date.available2020-09-23T09:19:35Z
dc.date.issued2020en_US
dc.date.submitted2020-06-12
dc.identifier.citationEker, Ecem.(2020).Exploring EFL teachers' perceptions on 21st century skills: A case study.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/1391
dc.description.abstractThe purpose of this study is to investigate English language teachers’ perceptions and pedagogical implementations of the 21st century learning and innovation skills. For this purpose, 105 English language teachers participated in the questionnaire and 10 English language teachers participated in interviews, they attended a seminar to complete a chart about the study and they were asked to prepare a lesson plan including 21st century skills with a reflection paper after their lessons. An exploratory case study was employed for this aim. In order to collect data, both qualitative and quantitative methods were used. In order to choose participants, convenience sampling was used. The findings of the study defined and discussed in accordance with the research questions at the results chapter in order to shed a light on further researches. It is presented that English language teachers who participated in the study are aware of the importance of 21st century learning and innovation skills and they have the knowledge of them. However, they need to be supported by their administrators and the government to improve and broaden their horizons about when and how to apply these skills.en_US
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı İngiliz Dili öğretmenlerinin 21.yüzyıl öğrenme ve yenilikçi becerilerinin algılarını ve sınıf içi pedagojik uygulamalarını incelemektir. Bu amaç doğrultusunda, 105 İngilizce öğretmeni ankete katılmıştır ve 10 İngilizce öğretmeni röportaja katılmıştır, yine aynı 10 İngilizce öğretmeni bir tablo doldurmak üzere seminere katılım göstermişlerdir ve 21.Yüzyıl öğrenme ve yenilikçi becerilerini içeren bir ders planı hazırlamaları ve derslerinden sonra bir geri dönüt belgesi hazırlamaları istenmiştir. Keşifsel durum çalışması deseni bu amaç için kullanılmıştır. Veri toplamak için, hem nicel hem nitel metotlar kullanılmıştır. Katılımcıları seçmek için, herhangi bir özel kriter kullanılmamıştır. Gelecekteki araştırmalara ışık tutmak amacıyla çalışmanın bulguları sonuçlar bölümünde tanımlanmış ve tartışılmıştır. Katılan İngilizce öğretmenlerinin 21.Yüzyıl öğrenme ve yenilikçi becerilerinin farkında olduğu ve bu konuda bilgi sahibi olduğu ortaya çıkmıştır. Fakat, idarecileri ve devlet tarafından bu becerileri ne zaman ve nasıl uygulayacakları konusunda gelişmeye ve ufuklarını açmaya ihtiyaç duymaktadırla.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subject21st Century Learning and Innovation Skillsen_US
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectCollaborationen_US
dc.subjectCreativityen_US
dc.subjectCreativityen_US
dc.subjectDigital Literacy Skillsen_US
dc.subjectLife and Career Skillsen_US
dc.subjectProfessional Developmenten_US
dc.subject21.Yüzyıl Öğrenme ve Yenilikçi Becerileren_US
dc.subjectİş Birliğien_US
dc.subjectAnalitik Düşünmeen_US
dc.subjectYaşam ve Kariyer Becerilerien_US
dc.subjectMesleki Gelişimen_US
dc.titleExploring EFL teachers' perceptions on 21st century skills: A case studyen_US
dc.title.alternativeYabancı dil olarak İngilizce öğretmenlerinin 21.yüzyıl becerilerine yönelik algıları: Bir durum çalışmasıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster