Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKoç, Murat
dc.contributor.authorÇavuş, Mustafa Fedai
dc.contributor.authorKapusuz, Ayşe Gökçen
dc.date.accessioned2019-12-09T06:14:45Z
dc.date.available2019-12-09T06:14:45Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.citationKapusuz, Ayşe Gökçen, Koç Murat, Çavuş, Mustafa Fedai. (2014). Being social responsibility by manging technology and ınnovation. Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 11(1), 20-29.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/1253
dc.description.abstractBased on the literature review and the theory based view of the resources, this study aims to research the relationship between social responsibility and management of technology and innovation. Today, the origins of businesses are shaped and directed by technology and its practices. In today's ever-changing business world, making a change is a risky process and the innovation is a driving force for the organizations to be able to compete. In order to be socially responsible and get a competitive advantage, businesses should correspond to the change and be able to manage technology. The greatest source of references was the management literature which followed by the topics of innovation, technology and their management, social and corporate responsibility (CSR) with their benefitsen_US
dc.description.abstractBu çalışma, literatür taraması ve teori temelli kaynaklara dayanarak teknoloji ve yenilik yönetimi ile sosyal sorumluluk arasındaki ilişkiyi araştırmayı hedeflemektedir. Günümüzde, işletmelerin ortaya çıkışı teknoloji ve uygulamaları ile direkt olarak şekillenmekte ve yönlendirilmektedir. Günümüzün sürekli değişen iş dünyasında, değişiklik yapmak riskli bir süreçtir ve yenilik, kuruluşların rekabet edebilmeleri için itici bir güçtür. Sosyal (açıdan) sorumlu olabilmek ve rekabet avantajı elde etmek için, işletmelerin değişime açık ve teknolojiyi yönetebiliyor olmaları gerekir. Referansların büyük bir bölümü yenilik, teknoloji ve bunların yönetimi, sosyal ve kurumsal sorumluluk (CSR) ile bunların yararlarıyla ilgili konuları ele alan literatür olmuşturen_US
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectInnovationen_US
dc.subjectTechnologyen_US
dc.subjectSocial Responsibilityen_US
dc.subjectCorporate Social Responsibility (CSR)en_US
dc.subjectYeniliken_US
dc.subjectTeknolojien_US
dc.subjectSosyal Sorumluluken_US
dc.subjectKurumsal Sosyal Sorumluluk (CSR)en_US
dc.titleBeing socially responsible by managing technology and innovationen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalCag University Journal of Social Sciencesen_US
dc.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.contributor.authorIDhttps://orcid.org/0000-0002-3848-3111en_US
dc.identifier.volume11en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage20en_US
dc.identifier.endpage29en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster