Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzeltürkay, Eda Yaşa
dc.contributor.authorŞahin, Ayşe
dc.contributor.authorDoğrul, Ümit
dc.date.accessioned2019-11-07T09:36:28Z
dc.date.available2019-11-07T09:36:28Z
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.citationÖzeltürkay, Eda Yaşa, Şahin, Ayşe, Doğrul, Ümit.(2018).Akıllı saatlerin satın alınma nedenlerini belirleyen faktörler: Keşifsel bir çalışma.23. Pazarlama Kongresi ,23,536-542.en_US
dc.identifier.isbn978-605-67729-9-3
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/1118
dc.description.abstractGiyilebilir teknolojik ürünlere olan ilgi ülkemizde de dünyadaki gelişmelere paralel olarak artış göstermektedir. Nesnelerin interneti alanında gelecek vaad eden alanlardan biri de giyilebilir teknoloji araçlarıdır (Marakhimov ve Joo 2017; Hsiao ve Chen, 2018). Özellikle akıllı saatler, akıllı gözlükler, giyilebilir kameralar, bileklikler, jetonlar, klipsler ve mücevherlerin de arasında yer aldığı teknolojik araçların önemi ve kullanımı her geçen gün yayılmaktadır. Yukarıda sıralanan teknolojik özellikler eklenmiş ürünler arasında özellikle akıllı saatler yükselen bir trende sahiptir (Hong vd. 2017). Bu ürün, ilk olarak 2000 yılında IBM firmasının piyasaya sürmesiyle (Wu ve Chang, 2016) gelecek vaat eden ürünler arasında yerini almıştır. Tüketicilerin yeni geliştirilen teknolojik ürünlere olan ilgisi temel alınarak hazırlanan bu çalışmanın amacı; akıllı saat kullanan tüketicilerin profilini tanımlamak, kullanım amaçlarını ve satın alma niyetlerine etki eden faktörleri ortaya çıkarmaktır. Ayrıca tüketicilerin bu ürünlerle ilgili olumlu ve/veya olumsuz deneyimlerini saptamak da amaçlanmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAkıllı saaten_US
dc.subjectTeknolojik ürünleren_US
dc.subjectTüketici davranışıen_US
dc.subjectWeb 4.0en_US
dc.subjectSmart watchen_US
dc.subjectTechnological productsen_US
dc.subjectConsumer behavioren_US
dc.titleAkıllı saatlerin satın alınma nedenlerini belirleyen faktörler: Keşifsel bir çalışmaen_US
dc.title.alternativeAn exploratory study on determining the factors that effect smart watches purchasingen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journal23. Pazarlama Kongresien_US
dc.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.contributor.authorIDhttps://orcid.org/0000-0001-9248-1371en_US
dc.contributor.authorIDhttps://orcid.org/0000-0002-4795-3170en_US
dc.identifier.issue23en_US
dc.identifier.startpage536en_US
dc.identifier.endpage542en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster