Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorİnözü, Julide
dc.contributor.authorUluhan, Gamze
dc.date.accessioned2019-11-07T09:35:00Z
dc.date.available2019-11-07T09:35:00Z
dc.date.issued2019en_US
dc.date.submitted2019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/1113
dc.description.abstract21.Yüzyılın öğrenme ve yenilenme becerilerinin desteklenmesi; dil öğretimi alanında büyük öneme sahip olan ve aynı zamanda öğrencilerin hem akademik hem de gelecek başarılarını sağlayan bir olgudur. Ders kitapları yabancı dil öğretiminde temel öğretim materyalleri olarak değerlendirildiğinden, ders kitaplarının öğrencilerin eleştirel düşünme, işbirliği, iletişim ve yaratıcılık becerilerini geliştirebilmek için çeşitli aktiviteler içermesi gerekmektedir. Bu bağlamda 21. Yüzyıl becerilerinin geliştirilmesi, incelenmesi gereken bir konudur. Bu çalışma, Çukurova Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda okutulan "New Language Leader" adlı ders kitabının öğrencilerin öğrenme ve yenilenme becerilerini (eleştirel düşünme, işbirliği, iletişim ve yaratıcı düşünme becerileri) geliştirip geliştirmediğini araştırmak için bir girişimdir. Değerlendirme sonunda kitabın; öğrencilerin eleştirel düşünme, işbirliği, iletişim ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmek için yeterli olduğu görülmüştür.en_US
dc.description.abstractPromoting learning and innovation skills (critical thinking, collaboration, communication and creativity skills) of the 21st century is considered to be of great importance in language teaching area, which leads to students' both academic and future success. As the course books are regarded as a core teaching materials in foreign language teaching, it is essential for course books to include a variety of activities that help to promote critical thinking, collaboration, communication and creativity skills of learners. In this respect, fostering 21st century skills through the course books is a necessary issue to be investigated. This present study is an attempt to explore whether the course book called "New Language Leader Pre-Intermediate" used in Çukurova University School of Foreign Languages include activities that foster learning and innovation skills of learners. As a result of the evaluation, it was found that the coursebook is sufficient to improve the learners' critical thinking, collaboration, communication and creativity skills.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectCritical Thinkingen_US
dc.subjectCollaborationen_US
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectCreativityen_US
dc.subjectLearning And Innovation Skillsen_US
dc.subject21st Century Skillsen_US
dc.subjectEleştirel Düşünmeen_US
dc.subjectİşbirliğien_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.subjectYaratıcılıken_US
dc.subjectÖğrenme ve Yenilenme Becerilerien_US
dc.subject21. Yüzyıl Becerilerien_US
dc.titleAn Evaluation of a coursebook for 21st century's learning and innovation skillsen_US
dc.title.alternative21.yüzyılın öğrenme ve yenilenme becerileri üzerine bir ders kitabı değerlendirmesien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster