Yazar "Yolaçan, Zeynep Beril" için listeleme
-
Televizyon reklamlarında ünlü kullanımı ve y kuşağı tüketicilerinin satın alma niyetlerine etkisi: Mavi jeans örneği
Yolaçan, Zeynep Beril (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Geleneksel medya araçlarından biri olan televizyon, şirketlerin çoğunluğunun kullandığı iyi bir reklam aracıdır. Televizyon reklamlarında öne çıkan uygulamalardan biri de ünlü kullanımıdır. Firmalar, tüketicilerin satın ... -
Televizyon reklamlarında ünlü kullanımı: kaynağın çekiciliği, güvenilirliği ve uzmanlığının bireylerin davranışsal niyetleri (olumlu aap ve marka bağlılığı) üzerindeki etkisi
Bu çalışmanın amacı, kaynağın güvenilirliği ölçeğinde yer alan üç boyutun(güvenilirlik, çekicilik ve uzmanlık) televizyon reklamları izleyicilerinin davranışsal niyetleri üzerindeki etkisini ortaya çıkarmaktır. 332 lise ...