Yazar "Ağgün, Nazlı" için listeleme
-
Blending with purpose: Teachinh writing courses with online and traditional classroom instruction
Ağgün, Nazlı (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu araştırmanın amacı ,harmanlanmış öğretimin, geneksel yüz yüze öğretime kıyasla yazma sınavının sonuçlarında bir fark yaratıp yaratmadığını bulmak ve öğrencilerin teknolojinin yazma derslerinde kullanılmasıyla ilgili ... -
Tailoring blended instruction to underachieving language learners in order to enhance their productive language skills
Ağgün, Nazlı (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Dil eğitiminde harmanlanmış öğretimle ilgili son zamanlarda yapılmış bazı çalışmalar, sınıf içi yüzyüze eğitimle uzaktan eğitimin harmanlanması, yeni bir dil öğreniminde ilerleme sağlamayı ve öğrencinin doyumunu artırabileceğini ...