Yumru, Hülyaİnözü, Jülide2025-03-062025-03-0620071304-8392https://hdl.handle.net/20.500.12507/2352Bu çalışmada öğrenci merkezli yazma dersi içeriğinin belirlenmesinde kavramsal algılama yönteminin kullanılması araştırılmıştır. Bu yöntemi kullanarak öğrencilerin kişisel gelişim ihtiyaçlarının ortaya çıkarılması ve bu bulguların ışığında yazma dersi içeriğinin belirlenmesi aşamaları ayrıntılı olarak incelenmiştir. Son olarak bu süreçte güz önünde bulundurulması gereken konular tartışılmıştırThis paper focuses on how to design a learner-based writing syllabus using a repertory grid technique. We describe the steps involved within the process of negotiating the syllabus items with the students according to their perceived needs for development as identified through repertory grid data. Finally, we discuss the points to be considered in such a processeninfo:eu-repo/semantics/openAccessÖğrenci merkezli yazma dersi içeriği hazırlamabilişsel kavram toplama tekniğiLearner-based writing syllabusrepertory grid techniqueLOOKING FOR A LEARNER-BASED WRITING COURSE SYLLABUS? TRY REPGRIDArticle412631