Şahinkarakaş, ŞehnazGüleç, Bülent Arif2019-07-102019-07-1020132013https://hdl.handle.net/20.500.12507/276Bu çalışmada, Türkiye'de yapılan yabancı dil seviye tespit sınavlarına hazırlanan akademik personellerin başarı ve başarısızlıklarını nasıl kavramsallaştırdıkları araştırılmıştır. Bu çalışmaya, YDS'ye hazırlanan akademisyenler katılmıştır. Bu çalışma iki farklı konuya değinmektedir.In this paper, how the academic staff who study for YDS exam conceptualize their success and failure attributions is studied. Academic staff who studied for YDS examination took part in this study. This study refers to 2 different subjects.eninfo:eu-repo/semantics/openAccessBaşarı ve Başarısızlık AtıflarıYabancı Dil Seviye Tespit SınavıAkademik PersonelSuccess and Failure AttributionForeign language Achievement TestAcademic StaffSuccess and failure attributions of academic staff studying for foreign language achievement testsYabancı dil seviye tespit sınavlarına hazırlanan akademik personellerin başarı ve başarısızlık atıflarıMaster Thesis327631