Gülmez, Muratİnan, Hilal2025-03-072025-03-0720201304-88801304-8899https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/385148https://hdl.handle.net/20.500.12507/2672İş dünyasında kurumsal sosyal sorumluluk kavramının önemi günden güne artmaktadır. Bu gelişmeye paralelolarak firmalar sosyal sorumluluklarının daha fazla farkına varır iken, tüketiciler de daha eğitimli ve bilgili hâlegelmektedir. Bu süreçte, şirketlerin kurumsal sosyal sorumluluk çalışmaları konusunda paydaşları ile iletişimkurmaları büyük önem arz etmektedir. Nitel bir çalışma olarak tasarlanan bu çalışmada, kurumsal sosyalsorumluluk kavramı, gelişim süreci ve iletişimi ile ilgili önceki çalışmaların yanı sıra Kurumsal SosyalSorumluluk uygulamalarının rekabete etkisi konuları ilgili literatür kapsamında incelenmiştir. KSS ve KSSiletişimi konularında yapılacak çalışmalar için yol gösterici nitelikte olacağı düşünülmüştür.trİletişimİşletmeKURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK İLETİŞİMİ VE TÜRKİYE’DEKİ YERİ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMAReview Article2932948385148