Atılgan, Kalender ÖzcanKoç, Onur2025-03-062025-03-0620191304-8392https://hdl.handle.net/20.500.12507/2448Bu çalışmanın amacı, sağlık bilincinin, gıda kalitesinin, fiyat duyarlığının ve hizmet deneyiminin tüketicilerin ev yemeğini satın alırken fazla ödeme istekliliği üzerindeki etkileri araştırmaktır. Ev yemeği restoranını daha önce tercih eden tüketiciler anketi cevapladılar. Bu araştırmada, kolayda örnekleme yöntemiyle seçilen 600 kişiye yüz yüze anket uygulanmıştır. Elde edilen veriler tanımlayıcı istatistikler, korelasyon ve regresyon analizi ile değerlendirilmiştir. Araştırmanın sonucunda, tüketicilerin ev yemeği restoranlarını tercih etmesinde etkili olan özelliklerin başında hijyen ve fiyatın geldiği görülmüştür. Ayrıca, sağlık bilincinin, gıda kalitesinin, fiyat duyarlılığının ve hizmet deneyiminin davranışsal niyet üzerinde etkisinin olduğu ortaya çıkmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessEv Yemeği RestoranıSağlık BilinciFiyatGıda KalitesiHizmet DeneyimiDavranışsal NiyetTüketicilerin Ev Yemeği Restoranlarına Daha Fazla Ödeme Yapma Nedenlerinin İncelenmesiArticle1614958