A case study of EFL instructors' perceptions and practices of feedback in a university EFL preparatory school
Abstract
Bu çalışma bir üniversite hazırlık okulunda İngilizce okutmanlarının geribildirime ilişkin algılarını ve geribildirim uygulamalarını araştırmayı amaçlamıştır. Bu amaca ulaşmak için nitel bir araştırma yöntemi kullanılmıştır. Bu çalışmada amaçlı örnekleme yolu izlenmiştir. Üç İngilizce okutmanı, bu çalışmada yer almıştır. Veriler kontrol listeleri, yarı yapılandırılmış görüşmeler ve gözlemler aracılığıyla toplanmıştır. Çalışmanın sonucunda, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu hazırlık sınıflarında İngilizce okutmanlarının geribildirime ilişkin algılarının öğrencilerin bireysel selameti ve not verme düşüncesinden çok öğrenme gelişimiyle güçlü bir şekilde alakalı olduğu ve öğretmen biçimlendirici geribildirim uygulamaları başlığı altında toplanan İngilizce okutmanlarının geribildirim uygulamalarının algılarıyla uyumlu olduğu ortaya çıkmıştır. his study aims to investigate the perceptions of EFL instructors about the use of feedback and their feedback practices at a preparatory school. For the purpose of the study, a qualitative research was carried out. The study utilized purposeful sampling. Three EFL instructors participated in this study. Data were collected by means of checklists, semi-structured interviews and classroom observations. The study results reveal that EFL instructors' perceptions about the use of feedback are strongly related to growth of learning rather than students' well being and grading construction, and EFL instructors' feedback practices gathered under the teacher formative feedback practices are congruent with their perceptions in preparatory classes at Kahramanmaraş Sütçü İmam University School of Foreign Languages (KSUSFL).
Collections
- Tez Koleksiyonu [377]